Lansarea colectiei The ONE de la Oriflame: agentiile participante, endorsement si planuri de viitor

Lansarea colectiei The ONE de la Oriflame: agentiile participante, endorsement si planuri de viitor

Cu ceva timp in urma va povesteam cum a fost la lansarea in alb a noii colectii de machiaj The ONE by Oriflame. Pentru ca ni s-a parut ca brandul incearca sa aduca niste modificari abordarii sale de pana acum, prin eveniment si produse deopotriva, i-am pus cateva intrebari Denisei Marculescu (PR & Communications Manager, Oriflame).

Cititi in continuare ce a raspuns si ce nu a raspuns brandul despre lansarea noii colectii, pitch-ul pentru campania de lansare, legatura dintre brandingul colectiei si revista omonima The ONE , colaborarea cu Andreea Raicu (care este si imaginea unei alte campanii semnate Oriflame, "Mama si fiica – o legatura unica"), cu ce agentii s-a lucrat si se lucreaza in continuare

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Godmother

Suntem BTL din cap pana-n picioare. Suntem BTL pana la ultimul por si suntem BTL cum nu s-a mai pomenit.   Putem adauga un plus digital oricarei activari in-store, oricarei promotii, oricarei lansari de... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related