La nivel global, increderea consumatorilor atinge nivelurile dinainte de recesiune

La nivel global, increderea consumatorilor atinge nivelurile dinainte de recesiune

La nivel global, increderea consumatorilor revine la nivelul pre-recesiune, cu un scor de 96 in primul trimestru din 2014 – cel mai mare scor din T1 2007 pana in prezent, potrivit sondajului privind increderea consumatorilor realizat de Nielsen. Indicele Global – care a inregistrat cel mai mic scor, de 77, in T1 2009 – reprezinta o crestere de doua puncte fata de T4 2013 si o crestere de trei puncte fata de T1 2013, arata un comunicat emis de Nielsen Romania.

Dintre cele mai mari sase economii din lume, cinci au inregistrat cresteri ale increderii consumatorului. Listate in functie de nivelul cresterii, la nivel general, increderea a crescut cu opt puncte in Franta (59), sase puncte in Statele Unite (100), patru puncte in Germania (99), trei puncte in Marea Britanie (87) si un punct in Japonia (81); in schimb, indicele de incredere a consumatorului s-a mentinut la valori mari in China (111). De remarcat si faptul ca increderea consumatorilor in Japonia si Germania este la cele mai inalte niveluri dupa 2005.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related