MaraTONul Home Garden - vanatoare de comori prin geocaching la Cluj

MaraTONul Home Garden - vanatoare de comori prin geocaching la Cluj

Agentia Loopaa din Cluj impreuna cu compania Home Garden au organizat in perioada 30 mai – 1 iunie o competitie de geocaching, primul eveniment de acest tip sponsorizat de un brand romanesc. MaraTONul Home Garden a adunat peste 450 de participanti in competitia care a presupus gasirea cu ajutorul coordonatelor GPS a unor conserve Home Garden ascunse in diferite zone ale Clujului, informeaza un comunicat din partea Loopaa MarCom.

MaraTONul a reunit atat practicanti de geocaching cu experienta, dar si persoane dornice de a incerca jocul vanatorii de comori. La finalul competitiei s-au castigat 9 premii in valoare de 450 lei fiecare si marele premiu de 1600 lei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related