GSK Romania si Salvati Copiii Romania lupta pentru combaterea mortalitatii infantile

GSK Romania si Salvati Copiii Romania lupta pentru combaterea mortalitatii infantile

"In compania oamenilor buni" este cea mai recenta campanie lansata de GSK Romania si de Organizatia Salvati Copiii Romania, campanie care continua initiativele de combatere a mortalitatii infantile, oferind suport in comunitatile defavorizate din zona Moldovei, printr-o initiativa de strangere de fonduri. Parteneriatul local dintre GSK Romania si Salvati Copiii Romania, incheiat in 2010, se desfasoara sub umbrela “Fiecare Copil Conteaza”, cu obiectivul de a reduce mortalitatea infantila in judetele cele mai afectate. Tara noastra ocupa primul loc in Uniunea Europeana la decese infantile, cu o rata dubla fata de cea din UE.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related