Claudia Russu (Patru Maini): Am reusit sa implicam cumparatorii pentru ca le-am oferit o modalitate simpla de a ajuta

Claudia Russu (Patru Maini): Am reusit sa implicam cumparatorii pentru ca le-am oferit o modalitate simpla de a ajuta
Claudia Russu (Director de Marketing, Patru Maini)

In 2013, producatorul de materiale de constructii pentru finisaje Baumix a trecut printr-un proces de rebranding semnat Rusu+Bortun, devenind astfel Patru Maini. Rebrandingului i s-a alaturat o noua pozitionare, dar si noi proiecte de CSR. Cu peste 10 ani vechime pe piata romaneasca, Patru Maini sunt business-ul de familie care a gasit ce s-ar putea numi o formula win-win-win de actiune CSR, realmente reprezentativ pentru brand, fara a miza pe artificii de moment.

Prin programul De ajutor pentru comunitate, ajuns la cel de-al doilea an de desfasurare, 1 leu din vanzarea fiecarui produs Patru Maini participant in program merge catre renovarea unor institutii de invatamant, centre de plasament, gradinite si spitale (in special maternitati si sectii dedicate copiilor). Initiativa s-a concretizat in 25 de cladiri renovate in 2013, alte 3 in 2014,  cu inca 32 in continuare pe lista. In acelasi timp, cumparatorii au parte de reduceri de pret la produsele din program. Iar brandul castiga capital pozitiv de imagine si creste considerabil la capitolul vanzari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Din 2008,  integreaza servicii de branding, advertising si digital (prin Rusu+Bortun Cyber Growers) pentru a sustine... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related