Provocarile marketingului medical sau cum sa vinzi sanatate in online

Provocarile marketingului medical sau cum sa vinzi sanatate in online

 Il stiu pe Razvan Vintilescu din presa, pe vremea cand era jurnalist la Cotidianul & Academia Catavencu. Zilele trecute, m-a sunat. Din alt domeniu, alta pozitie, cea de  Director General al companiei Ixia Medica.  

Am inceput o discutie despre marketingul medical si despre activitatea de vanzari a serviciilor medicale.
Pana spre seara a venit cu detaliile pe mail. Sa fie clar.

In domeniul medical. Din nou.
Dupa ce anii de aur ai presei romanesti s-au terminat, reintoarcerea in domeniul medical a presupus adaptarea la o situatie existenta (cativa competitori majori pe piata din Bucuresti) si pregatirea pentru transformarea sa ce avea sa vina in urmatorii ani. Trecerea din realitatea concreta pe online este indispensabila chiar si pentru o policlinica medicala, desi e mult mai dificil de realizat decat pentru un magazin de pantofi. Daca mai adaugam si faptul ca in cadrul companiei Ixia Medica exista doua divizii cu targeturi separate - Klinica Doamna Ghica pentru specialitati medicale si Laboratorul Ixia Medica pentru analize - problema se complica putin.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Related