Marketing for Men 2014: Best Practice - Fugim de pe Marte si aterizam pe Pamant

Marketing for Men 2014: Best Practice - Fugim de pe Marte si aterizam pe Pamant

In panelul al doilea din cadrul Marketing for Men 2014 vorbim despre bune practici in comunicarea cu barbatii. Pregatiti sa ne impartaseasca din experienta lor sunt: Ioana Mucenic (visionary managing partner & head of strategy, pastel) si Adina Stan (Brand Manager SEE, Durex), Albert Nica (Executive Creative Director, Ogilvy & Mather Romania) si Catalin Rusu (Creative Director & Managing Partner, Rusu+Bortun).

Ioana Mucenic (visionary managing partner & head of strategy, pastel) si Adina Stan (Brand Manager SEE, Durex) au deschis panelul cu campania LoveVille de la Durex, o campanie care s-a desfasurat in mai multe tari din Europa si a vrut sa premieze orasul care face cel mai mult sex, raportat la numarul de prezervative vandute.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Din 2008,  integreaza servicii de branding, advertising si digital (prin Rusu+Bortun Cyber Growers) pentru a sustine... vezi detalii »

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related