Claudia Tocila (Valvis Holding): Generatia Millennials cere mai mult decat poze frumoase si cauta sa inteleaga mai bine ce consuma si de ce

Claudia Tocila (Valvis Holding): Generatia Millennials cere mai mult decat poze frumoase si cauta sa inteleaga mai bine ce consuma si de ce

Impresia noastra e ca, totusi, clientul si social media nu mai sunt ca apa si uleiul. Sau, cel putin, in majoritatea cazurilor. Dar asta e o supozitie. Ca s-o si verificam - in limitele posibilitatilor noastre - am vrut sa aflam perspectiva clientilor asupra operatiunilor de social media ce au loc uneori in pravaliile lor, alteori in cele de agentie.

Claudia Tocila (Online Communication Manager, Valvis Holding) ne-a povestit mai multe despre cele doua branduri ale grupului Valvis Holding si prezenta lor timpurie in social media. Claudia e de parere ca noul user din online cauta sa inteleaga ce anume consuma si de ce. De aceea, brandurile vor investi din ce in ce mai mult in pregatirea unor echipe specializate in-house si in abilitatea lor de a produce continut croit pe publicul fiecarui brand, a adaugat ea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related