In 5 ani comertul electronic va deveni o componenta obligatorie a oricarui tip de comert

In 5 ani comertul electronic va deveni o componenta obligatorie a oricarui tip de comert

In 7 si 8 mai, la Crowne Plaza Bucuresti, a avut loc prima editie a Conferintei de comert electronic, TeCOMM, dupa alte 5 editii de succes organizate in Cluj si Iasi.

Evenimentul s-a desfasurat pe durata a 2 zile si a reunit peste 300 de participanti, majoritatea reprezentanti ai magazinelor online din Bucuresti, Brasov, Constanta, Cluj Napoca, Deva si Iasi. Speakerii prezenti la aceasta conferinta, au fost unii dintre cei mai buni specialisti nationali si internationali (reprezentanti ai companiilor de top din UK, Polonia, Rusia, Germania si Romania).

TeCOMM a imbinat prezentari si workshopuri in cadrul carora s-a discutat despre cele mai recente tendinte si evolutii in acest domeniu, dar si pe subiecte despre oportunitatile si provocarile intalnite in eCommerce.

In cadrul conferintei s-a discutat despre prognoze asupra trendurilor in eCommerce, sfaturi si noi metode de optimizare pentru site-urile lor online, cu noi perspective pentru cresterea vanzarilor si cu noi oportunitati de colaborare.

Iata cateva idei din cadrul conferintei:

Horia Grozea – Director Online & Mobile Payments, mobilpay
Trebuie sa inovezi continuu si sa fii in pas cu trendurile. Folositi datele despre comportamentul clientilor pe site-ul vostru, informatia este foarte importanta.

Gabriel Ghita –Business Development Manager, Mastercard
Principalele motive pentru care utilizatorii isi abandoneaza cosul: neincredere, proces prea complicat, securitate.
23% dintre utilizatori isi abandoneaza cosul de cumparaturi atunci cand sunt rugati sa se inregistreze.
97% dintre consumatorii de pe mobile abandoneaza cosul cand li se cere inregistrarea, iar plata este un alt motiv cand vine vorba de abandon.
MasterPass – este un nou serviciu care scapa utilizatorii de toti pasii pe care ii au de facut. Tot ce trebuie sa faca cei care apeleaza la acest serviciu este sa instaleze un Flag, iar MasterPass faciliteaza acest transfer. Procesatorii sunt verificati si acreditati, astfel incat detaliile (ex nr card) sunt securizate si nu exista riscuri.Companii care au deja implementat MasterPass: Banca Transilvania, Garanti Bank, Netopia mobilpay.

Andreea Catu – Community Manager, AVON
Ganditi-va la customer service omnichannel. Daca aveti un site de eCommerce, trebuie customizat pentru mobile. Segmentarea in comunicare este esentiala.

Lucia Ciuca – Director Marketing & Comunicare, eMAG
eMAG va intra curand si pe piata din Polonia (dupa Romania, Bulgaria, Ungaria).
Florian Jansen (RU) Managing Director & Co-Founder, Lamoda
Principalele bariere pentru care oamenii nu cumpara online sunt:
86% nu pot sa atinga produsele, 83% nu pot incerca produsele, 79-80% au probleme cu marimea, teama ca nu le pot incerca, 68% considera complicat procedeul de returnare, 61% livrare contra cost pentru livrarile mici.

Maciej Wyszynski (PL) Managing Director CEE, Sociomantic
Ca sa ai succes, trebui sa intelegi consumatorul si comportamentul lui, concentrandu-te pe omni-channel.
Nu trebuie sa mai existe bariere intre online si offline, acestea doua trebuie sa mearga impreuna.
Principalele probleme in loializarea clientilor: SPAM-ul, comunicarea in masa, promisiuni false, nesincronizarea reclamelor cu procesul de cumparare a clientului, strategie prea generala de pret.

Ralf Haberich (GER) CCO, Webtrekk and Author Of "Future Digital Business"
Companiile data-driven vor prelua conducerea, datele vor deveni noul limbaj de business, cu ajutorul acestora, vei putea comunica si vei convinge.
Marketingul de performanta inseamna ascultarea clientilor, ei sunt cei care decid ce ramane si ce nu in programul de marketing, iar analytics-ul este mai important decat oricare dintre canalele de marketing

Martin Newman (UK) CE, Practicology
Retailarii au nevoie de lideri care inteleg clientii si iau in considerare o analiza cost-beneficiu, nu doar costurile.
Ce inseamna sa pui clientul pe primul loc: inseamna structurarea in jurul clientului si experienta acestuia, sa oferi consultanta cand este nevoie, sa fii transparent in tot ce faci, sa recunosti nevoile clientilor.

Radu Vilceanu – Founder & CEO, Contentspeed
O retea de magazine online garanteaza vanzari online cu costuri minime instantaneu.
In 5 ani: Comertul electronic va deveni o componenta obligatorie a oricarui tip de comert, fie B2C ori B2B, iar majoritatea magazinelor online vor deschide si magazine offline pentru cresterea increderii si oferirea de servicii, din cauza.

Speakerii editiei au fost specialisti in mediul online de la companii precum: Mastercard, mobilpay, eMag, Avon, AnyMedia, Silkweb, Delazero, Content Speed, Cognitive SEO, Conversions Academy, GeoRanker, Silkweb, SEO Monitor, elefant.ro, Conversion, IPBoutique, Frisbo, Agile Media, AdLemonade, Loopaa, Netlogiq, TheMarks, iLeo, ConversionWorks (UK), Practicology (UK), Webtrekk (GER), AKM3 (GER), SociomanticLab (PL), LaModa (RU).

Sponsorul principal al evenimentului a fost Mastercard.

Parteneri: Biroul de traduceri Champollion, ProfitShare, FREE WIFI, Mediatic, MXHost, CityLimo, Toyota.

Evenimentul a fost organizat de Libero Events.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related