[Brand romanesc] Gina Miu (Orkla Foods Romania): Unirea a fost in 2014 brandul nr.1 al Orkla Foods cand vine vorba de contributia la volumele vandute de companie

[Brand romanesc] Gina Miu (Orkla Foods Romania): Unirea a fost in 2014 brandul nr.1 al Orkla Foods cand vine vorba de contributia la volumele vandute de companie

Cum ar arata un manual dedicat brandurilor romanesti cu vechime pe care inca le intalnim la rafturile din magazine? Pana ajungem sa facem din ideea asta o realitate, i-am abordat pe managerii mai multor branduri autohtone cu istorie in spate ca sa facem, alaturi de ei, un traseu. Pornim din frageda pruncie a fiecarui brand, dam o raita si prin muzeul de identitate vizuala; apoi poposim in prezent, la pozitiile lor in piata.

Gina Miu (Senior Brand Manager, Orkla Foods Romania) ne spune in continuare despre evolutia brandului Unirea, care a mizat pe increderea construita in raport cu consumatorii in jurul calitatii produsului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related