[Brand romanesc] Andreea Stan (Sanofi Romania): Valoarea vanzarilor generate de brandul Antinevralgic la nivelul anului 2014 a fost de circa 44 milioane RON

[Brand romanesc] Andreea Stan (Sanofi Romania): Valoarea vanzarilor generate de brandul Antinevralgic la nivelul anului 2014 a fost de circa 44 milioane RON

Cum ar arata un manual dedicat brandurilor romanesti cu vechime pe care inca le intalnim la raft? I-am abordat pe managerii mai multor branduri autohtone cu istorie in spate ca sa facem, alaturi de ei, un traseu. Pornim din frageda pruncie a fiecarui brand, dam o raita si prin muzeul de identitate vizuala; apoi poposim in prezent, la pozitiile lor in piata.

Despre Antinevralgic, produs aparut pe piata din Romania in anii 1960 si in prezent aflat in portofoliul Sanofi, ne vorbeste Andreea Stan (Senior Brand Manager, Consumer Healthcare - Sanofi Romania).

La capitolul comunicare, brandul a trecut printr-o revitalizare majora in anul 2009 sustinuta de o campanie outdoor, neconventionala la data aceea pentru un brand de medicamente. UN moment important a urmat in 2013, odata cu lansarea Antinevralgic Forte (si campaniile de promovare aferente). Iar in 2014, ambalajele ambelor produse primesc un nou design ca parte a unei initiative regionale Sanofi desfasurata in CEE. Detalii, in continuare:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related