[Brand romanesc] Dan Simionescu (Braiconf): Prin procesul de repozitionare si prin lansarea magazinului din Marriott, ne dorim sa fim vizibili pentru domnii de toate varstele

[Brand romanesc] Dan Simionescu (Braiconf): Prin procesul de repozitionare si prin lansarea magazinului din Marriott, ne dorim sa fim vizibili pentru domnii de toate varstele

Cum ar arata un manual dedicat brandurilor romanesti cu vechime pe care inca le intalnim la raft? I-am abordat pe managerii mai multor branduri autohtone cu istorie in spate ca sa facem, alaturi de ei, un traseu. Pornim din frageda pruncie a fiecarui brand, dam o raita si prin muzeul de identitate vizuala; apoi poposim in prezent, la pozitiile lor in piata.

Pe parcursul celor 65 de ani de existenta, brandul Braiconf s-a concentrat pe investitii in extinderea fabricii din Braila, crearea unei retele de magazine sau tehnologii de imbunatatire a proceselor de fabricatie; astfel ca, fiind un brand cunoscut pe piata, a ales sa nu desfasoare proiecte ample de comunicare, ne spune Dan Simionescu (Presedinte, Braiconf). 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related