[Branduri care alearga] Ioana Stanciu (Hervis Sports): Daca evenimentele de alergare vin sa sustina spatiul de competitie si s-au dezvoltat puternic in ultimii ani, cel al rutinei zilnice trebuie imbunatatit

[Branduri care alearga] Ioana Stanciu (Hervis Sports): Daca evenimentele de alergare vin sa sustina spatiul de competitie si s-au dezvoltat puternic in ultimii ani, cel al rutinei zilnice trebuie imbunatatit

Ioana Stanciu (Marketing Specialist, Hervis Sports) ne vorbeste in continuare despre asocierea Hervis Sports cu diverse actiuni si evenimente sportive la nivel national, accentul cazand pe cele de alergare. In care Hervis, spune ea, s-a implicat de la inceputul organizarii acestora in Romania, inainte ca alergarea sa devina fenomenul care este in prezent. 

61% dintre romani au practicat alergarea ca sport cel putin o data in ultimele 12 luni, iar cei care participa la competitii se inscriu in medie la 2-3 evenimente pe an. Ne-ati prins, pentru statistici am tras cu ochiul in raportul Sport in Romania 2015. Focus on Running", o cercetare apartinand Quantix Marketing Consulting, efectuata sub umbrela SMARK Research.

Insa, chiar daca alergarea a inceput sa ia amploare in Romania, Ioana crede ca alergatorul roman, cel amator, e inca la inceput; el are nevoie de anumite notiuni legate de modul corect de a alerga, echipamentul potrivit, dartrebuie si incurajat in directia stabilirii unei rutine in practicare acestui sport. 


Hervis Sports si alergarea

Hervis este unul dintre marii sustinatori ai sportului in Europa, motto-ul Get Movin' simbolizand dedicatia Hervis pentru un stil de viata mai bun prin miscare.

Hervis Sports este in sine o companie dinamica cu oameni pasionati de sport, mereu in miscare si motivanti. Iar alergarea este unul dintre cele mai la indemana sporturi si in acelasi timp un generator de pasiuni.

Am ales sa fim parteneri in evenimente de alergare inca de la inceputul organizarii acestora in Romania, inainte ca alergarea sa devina un fenomen.


Cele mai de succes actiuni din ultimul an

O competitie deja cu traditie pe care am continuat sa o sustinem si anul acesta este Maratonul International Cluj.

De asemenea, fenomenul alergarii a prins si alte orase mari din Romania, unde suntem partenerii celor mai importante competitii de aleragre: Timisoara, Oradea, Mures, Sibiu.

Pe langa aceste evenimente, cea mai relevanta asociere cu alergarea este reprezentata chiar de produsele noastre de calitate pe care le comercializam. Incercam sa oferim un sortiment larg de produse pentru alergare, cu cat mai multe inovatii si tehnologii la preturi concurentiale.


Alergatorul roman. Nevoi

Daca ne referim la alergatorul amator roman, credem ca este la inceput, avand in vedere ca sportul - in postura de cultura - s-a dezvoltat mult mai tarziu in Romania fata de celelalte tari din Europa.

Insa startul este promitator, pentru ca deja vorbim de comunitati care s-au format intre alergatori.

Ca orice activitate, alergarea are nevoie in primul rand de un spatiu de desfasurare atat ca rutina zilnica cat si ca o competitie sportiva.

Daca evenimentele de alergare vin sa sustina spatiul de competitie si s-au dezvoltat puternic in ultimii ani, cel al rutinei zilnice trebuie imbunatatit. In orase, din pacate, spatiile de alergare sunt destul de limitate.

Printre alte nevoi ale alergatorului roman credem ca se numara si ghidarea/informarea pentru o alergare corecta, dar si echipamentul potrivit.    


3 lucruri de care ar trebui sa tina cont un brand cand deruleaza o actiune sportiva

- Intelegerea nevoilor si culturii alergatorilor;
- Capacitatea de a oferi solutii;
- Implementarea corecta.


Best practices: comunicarea unui brand international

Nu putem da exemple, pentru ca am dezavantaja celelate branduri pe care le comercializam.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related