[Marketeri despre creativitate] Kim Koellner (Domo): Agentia si clientul sunt entitati strans legate in raport cu creativitatea – fie ca vorbim de mindset, de bugete sau de brand

[Marketeri despre creativitate] Kim Koellner (Domo): Agentia si clientul sunt entitati strans legate in raport cu creativitatea – fie ca vorbim de mindset, de bugete sau de brand

Reclamele din pauza de publicitate starnesc reactii dintre cele mai diverse. Unele ne conving, altele ne fac sa radem, cateva ne dau de gandit, multe sunt, mai degraba pur informative si functionale. Pentru ca, de multe ori, nu ne intrebam ce agentie a facut o anumita reclama, ci, mai degraba, ce client a aprobat-o, ne-am interesat cum vad oamenii de marketing creativitatea, daca este conditie mandatory in fiecare brief pe care il dau sau daca li se pare ca e mai bun un mesaj functional.

"Cred ca evolueaza in functie de clientii sai, deci de industriile pentru care lucreaza. Agentia si clientul sunt entitati strans legate in raport cu creativitatea – fie ca vorbim de mindset, de bugete sau de brand. Exista branduri care cauta creativitate (cum suntem si noi) si atunci abilitatea e incurajata si infloreste, altele care prefera conventionalul. Oricum, cred ca agentiile au clienti din ambele zone".  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related