[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Andreea Strachina (Kaleidoscope Proximity): Indiferent de generatie, cand vorbim de target vorbim despre oameni

[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Andreea Strachina (Kaleidoscope Proximity): Indiferent de generatie, cand vorbim de target vorbim despre oameni

Andreea Strachina a vorbit, in prima zi de Target BootCamp, eveniment desfasurat sub umbrela SMARK KnowHow, despre Content marketing for moms si despre platforma mamicileiubesc.ro. Andreea a precizat ca, desi exista mai multe generatii, de fapt trebuie sa vorbim despre oameni, indiferent de categorie.

Consumul de tehnologie si ideea de a fi un parinte bun sunt comune pentru mai multe categorii de public, iar avansul tehnologiei a modificat paradigma de parenting.

In 2012-2013, online se gaseau foarte multe site-uri de parenting care bifau cam toata aria de subiecte legate de cresterea copiilor; asa ca oamenii de la Kaleidoscope Proximity aveau nevoie sa gaseasca o abordare si o nisa diferita. Au decis sa se adreseze mamicilor moderne – increzatoare, conectate si deschise catre schimbare.

Aceasta nisa de mame sunt femei care stau pe smartphone aproximativ 6 ore pe zi, 50% dintre ele folosesc smartphone-ul pentru a intra pe retelele sociale si considera ca tehnologia le face bine. In plus, o parte dintre gadget-urile folosite de aceasta categorie de public sunt utilizate pentru copii.

Asa s-a ajuns crearea platformei mamicileiubesc.ro, un hub de content pentru mamicile care sunt interesate de noile metode de parenting. Initial, proiectul a inceput doar cu o pagina de Facebook, iar site-ul a fost pus pe picioare in 2014.

 Atentia s-a mutat mai mult pe crearea de continut si pe mutarea audientei de pe pagina de Facebook pe site. Anul acesta, accentul se pune pe platformele mobile si pe aplicatia nativa.

In ceea ce priveste strategia de content, Andreea Strachina a precizat ca se publica cinci articole pe luna, texte documentate si gandite cu atentie. Acest gen de abordare adus platformei un trafic mai mare decat unele dintre platformele de publishing concurente.

Vizitatorii petrec in medie pe site 3 minute, iar media de share-uri pe articol a fost de 1.372. De asemenea, in total, articolele de pe platforma au fost share-uite de aproape 100.000 de ori.

Andreea Strachina si-a incheiat prezentarea cu precizarea ca mamicileiubesc.ro nu este doar un proiect de publicitate sau de publishing, ci o platforma care ajuta cu adevarat mamele in viata de zi cu zi.

Target BootCamp este un eveniment SMARK KnowHow.
Parteneri de know-how au fost: Interactions si Spoon.
Parteneri: Avon, Domeniile Samburesti, Aqua Carpatica si Silhoutte
Spectacolul tehnic a fost oferit de Five's, tipariturile creative de GT, solutions provider a fost AdProduction, iar frufru a fost creative food partner. 
Fotografiile de la eveniment poarta semnatura photosnacks si a lui Antonescu Dumitru, iar Ivan Creativ a fost videograful oficial. 
Coffee provided by NTS Coffee.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related