[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Alex Dona (Times New Roman): Nu cred in gender-specific marketing

[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Alex Dona (Times New Roman): Nu cred in gender-specific marketing

Alex Dona (Managing Partner, Times New Roman) a inchis cel de-al doilea panel - Best Practices - din a doua zi de Target BootCamp, dedicata barbatilor. El a inceput prin a mentiona ca nu crede in gender-specific marketing,  mai putin cand vine vorba de categoriile clare de produse care se adreseaza exclusiv barbatilor, respectiv femeilor.

"Daca as fi client, nu as comunica asa niste produse care pot fi cumparate atat de barbati, cat si de femei. As alege mediile de comunicare cu mare grija, insa sabloanele sunt nocive", a continuat Alex Dona.

Brandul care se foloseste si propaga stereotipuri este un brand toxic si reactiv, atribute ce dauneaza relevantei sale. 

"Sa nu mai dam voie marketerilor sa fie atat de puturosi incat sa lucreze dupa o simpla segmentare dupa femei/barbati. Comunicarea trebuie sa mearga inspre interesele oamenilor ca indivizi", a mai spus el. 

In ce priveste barbatii, Alex Dona s-a exprimat ca ii priveste ca pe niste personalitati fluide. Astfel, tipul de mascul feroce nu mai atrage, iar barbatii nu mai subscriu unui singur model ideal.

Discursul lui Alex Dona s-a incheiat cu un capitol dedicat Times New Roman, platforma de publishing pe nisa de umorcare colaboareaza cu brandurile in diverse proiecte editoriale.

Astfel, in 2015, a spus Alex, brandurile care au avut materiale cele mai populare pe TNR au fost Delaco, Lidl si Danone. Toate acestea sunt branduri gender-neutral, a adaugat el.

Cu privire la publicul TNR, Alex a spus de asemenea ca nu este gandit in termeni de barbati/femei. TNR si-a construit un public "foarte destept", comunica si colaboreaza cu oameni din aceasta categorie, cu influenceri si opinion leaderi care apreciaza si inteleg umorul de calitate, de fond. La TNR, jocurile de cuvinte sunt absolut interzise, a mai spus Alex Dona.

Target BootCamp este un eveniment SMARK KnowHow. Parteneri de know-how au fost: Interactions, Spoon, Avon, Domeniile Samburesti, Aqua Carpatica si SilhoutteSpectacolul tehnic a fost oferit de Five's, tipariturile creative de GT, solutions provider a fost AdProduction, iar frufru a fost creative food partner. Fotografiile de la eveniment poarta semnatura photosnacks si a lui Antonescu Dumitru, iar Ivan Creativ a fost videograful oficial. Coffee provided by NTS Coffee.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related