Un nou design pentru o sticla cu istorie: Absolut Vodka

Un nou design pentru o sticla cu istorie: Absolut Vodka

Anul acesta, Absolut lanseaza un design nou pentru iconica sticla Absolut Vodka. Purtand semnatura unei echipe de artisti vizuali, ea reprezinta o reintepretare moderna a celebrului ambalaj   prezentat pentru prima oara de Absolut in 1979. Sticla ce poarta noul design este disponibila in magazinele din toata tara incepand cu februarie 2016.

Logo-ul dispus pe doua randuri, textul diferit, medalionul reinterpretat si un alt simbol de brand sunt elementele care compun noul design Absolut Vodka. Totodata, greutatea sticlei este mai mica, in confectionarea ei fiind folosit mai putin material, pentru protejarea mediului inconjurator.                                                                                                    

„Absolut este un brand curajos si creativ, iar prin design-ul imbunatatit al sticlei ne-am dorit sa aducem inca o data in atentie aceste valori. Totul a pornit de la schimbarea de design a gamei Absolut Flavours, care ne-a oferit increderea necesara pentru a face un pas spre viitor. Astfel, a fost posibila reinterpretarea elementelor de design ale sticlei clasice de Absolut Vodka intr-un mod cu totul nou. Rezultatul este unul in spiritul traditiei  designului suedez, in care fiecare element capata insemnatate, fiind in acelasi timp  simplu, dar elegant”, spune Caroline Mornas, Global Design Strategy Manager, Absolut.

Noul design al sticlei a fost realizat in colaborare cu Brand Union, care a acceptat provocarea de a crea o emblema pentru viitor. Una dintre cele mai importante modificari a fost introducerea simbolului de brand pe spatele sticlei, adaugand un nou semn de impact vizual pentru brand. Forma celebra a sticlei a fost redefinita prin umeri mai clar conturati, gat si corp indreptate si un suport plat. Echipa de creativi din spatele noului design este formata din caligraful Luca Barcellona si ilustratorul Martin Morck.         

                                                                                                        

Brand-ul Absolut ramane fidel stilului suedez, prin caligrafia afisata pe noua varianta a sticlei: ,,Creatiile mele pornesc intotdeauna de la arta veche a scrierii. Literele sunt ingredientele principale, astfel ca, pentru noua sticla Absolut, am experimentat cu mai multe variante ce reflecta stilul suedez. Rezultatul este unul cool, simplu si modern, pastrand in acelasi timp si o nota eleganta”, spune Luca Barcellona, caligraf.

Medalionul de pe sticla ilustreaza portretul lui Lars Olsson Smith, fondatorul Absolut si cel care a pus bazele procesului de distilare continua:

,,In incercarea de a aduce un omagiu fondatorului Absolut, am testat diverse idei pana am gasit modalitatea ideala de a-l reprezenta pe acesta – am creat o imagine indrazneata care il infatiseaza pe Lars Olsson Smith in moment de plina glorie al carierei sale”, a declarat Martin Morck, ilustrator si gravor.

In timp ce sticla arata diferit, vodka Absolut ramane aceeasi. Fiecare sticla de Absolut provine din acelasi loc, fiind creata si imbuteliata in satul Ahus din sudul Suediei, unde arta de a face vodka a fost transmisa din generatie in generatie de-a lungul timpului, pana la perfectionare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related