Rezultatele campaniei KFC - „Bucket de bine”: 50.000 de euro si o noua casa sponsorizata la SOS Satele Copiilor Romania

Rezultatele campaniei KFC - „Bucket de bine”: 50.000 de euro si o noua casa sponsorizata la SOS Satele Copiilor Romania

Prin campania „Bucket de bine”, KFC a donat peste 50.000 de euro catre organizatia SOS Satele Copiilor Romania, in primele zece luni ale proiectului.

Ca urmare a rezultatelor, de doua ori mai bune decat obiectivul initial, KFC a decis „adoptarea” unei noi familii din cadrul SOS Satul Copiilor Bucuresti, formata din 6 copii ingrijiti de o mama sociala.

Colaborarea KFC cu asociatia non-guvernamentala a inceput in luna martie 2015, atunci cand lantul de restaurante si-a propus sustinerea unei familii SOS prin asigurarea tuturor cheltuielilor aferente activitatilor de zi cu zi.

Astfel, Hot Bucket-ul din meniul KFC a devenit „Bucket de bine”, iar fiecare produs vandut a insemnat un leu donat de KFC catre SOS Satele Copiilor Romania. Obiectivul initial a fost donarea sumei de 25.000 de euro pe parcursul unui an.

KFC va sponsoriza, incepand cu 2016, inca o casa din cadrul SOS Satul Copiilor Bucuresti. Aici locuiesc 6 copii cu varste cuprinse intre 7 si 14 ani, ingrijiti de o mama sociala.

 

"Este o mare bucurie pentru noi faptul ca, in doar zece luni de campanie, am ajuns la performanta unor rezultate duble fata de ce ne-am propus. De aceea, am decis sa „adoptam” inca o familie SOS, pentru a oferi mai multor copii resursele de care au nevoie pentru o copilarie normala si o educatie adecvata. Le multumim pentru sustinere clientilor nostri care au ales Bucket-ul de bine. Continuam increzatori colaborarea cu Sos Satele Copiilor Romania si speram ca rezultatele sa fie la fel de bune si de acum inainte," a spus Mark Hilton (Franchise Business Consultant KFC Romania).

 

"Dupa zece luni de la debutul campaniei Bucket de bine, am ajuns la concluzia frumoasa ca parteneriatul cu KFC a depasit sfera unei colaborari strict profesionale. Sustinerea pe care ne-au oferit-o pana in prezent si implicarea lor in toate momentele importante din viata copiilor i-au transformat pe prietenii de la KFC in adevarati membri ai familiei SOS. Iar acum familia se mareste, KFC va sprijini inca o casa din satul SOS din Bucuresti. Suntem mandri de aceasta colaborare si avem increderea ca, pentru copii, vor veni momente si mai frumoase", a adaugat Carmen Bruma (Manager Departament Strangere de Fonduri si Comunicare, SOS Satele Copiilor Romania).

 

SOS Satele Copiilor creeaza un mediu de sustinere in care copiii parcurg toate etapele unei copilarii normale si ale unei dezvoltari armonioase. KFC va asigura toate cheltuielile necesare pentru alimente, imbracaminte, ingrijiri medicale si activitati educationale si de timp liber pentru toti copiii din cele doua case.

Campania „Bucket de bine” va continua in 2016 in restaurantele KFC din toata tara. Parteneriatul KFC cu SOS Satele Copiilor Romania se inscrie in directiile strategice de CSR ale KFC Romania, prin care compania sprijina educatia si dezvoltarea tinerilor, directie sustinuta in ultimii 8 ani prin parteneriate cu organizatii non-profit.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related