Luiza Domnisoru (Head of PR Service, Grup Renault Romania): Multe dintre solicitari nu contin date importante pentru un sponsor, care sa il ajute sa faca o analiza obiectiva si echidistanta a beneficiilor

Luiza Domnisoru (Head of PR Service, Grup Renault Romania): Multe dintre solicitari nu contin date importante pentru un sponsor, care sa il ajute sa faca o analiza obiectiva si echidistanta a beneficiilor

„Oferta” de sponsorizare in Romania este, in aparenta, diversa si din ce in ce mai nuantata. Solicitarile pentru proiecte individuale (sustinerea unor artisti sau sportivi) sau cele culturale si educative sunt in crestere, in timp ce brandurile se indeparteaza de obiectivul "vizibilitate" prin reach inspre un contact trans-media intre consumator si universul de brand - mai subtil, mai specific si diferentiat pe cat mai multe medii,  spune Luiza Domnisoru (Head of Public Relations Service, Grup Renault Romania).

O problema majora ramane, insa, lipsa de claritate in ce priveste returnarea investitiei facute de sponsor. De multe ori, cei care aplica omit informatii ori mecanisme care sa permita efectuarea unei evaluari a actiunii:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related