[Tineri marketeri] Claudia Pop (Beiersdorf): Mi-am dorit sa stiu tot ce sta in spatele unui brand puternic si am descoperit lucruri care, cred eu, de cealalta parte a baricadei nu se vad

[Tineri marketeri] Claudia Pop (Beiersdorf): Mi-am dorit sa stiu tot ce sta in spatele unui brand puternic si am descoperit lucruri care, cred eu, de cealalta parte a baricadei nu se vad

A ajuns la Facultatea de Marketing din pura coincidenta, dar s-a indragostit pe parcurs de domeniu. De fapt si de drept, Claudia Pop s-a format ca om de marketing in organizatia studenteasca Voluntari pentru Idei si Proiecte (VIP), unde a fost project manager-ul Impact Marketing School si a devenit, ulterior, presedintele asociatiei.

A intrat propriu-zis in munca cu un internship la Romtelecom (actualul Telekom), apoi a petrecut 3 ani in cadrul Kraft Foods (in prezent, Mondelez) lucrand pe categoria de biscuiti, pentru branduri precum Oreo, Barni sau TUC. Acum un an si jumatate, Claudia decidea sa faca trecerea catre o industrie total diferita si astazi o gasim la Beiersdorf, in pozitia de junior brand manager NIVEA.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related