Valori de Romania. Oamenii si brandurile care pun Romania pe harta lumii

Valori de Romania. Oamenii si brandurile care pun Romania pe harta lumii

Echipa revistei Biz organizeaza miercuri Gala Valori de Romania, cel mai prestigios eveniment al anului, o gala de excelenta care recunoaste si premiaza personalitatile si brandurile reprezentative pentru Romania in 2016. 

Gala are loc pe 20 aprilie la Athenee Palace Hilton, incepand cu ora 19:00.

Romania are si a avut mereu valori, oameni si branduri, care au reusit sa se impuna la nivel international. Fie ca sunt artisti din arta si cultura, top manageri din companii multinationale sau antreprenori, creativi sau sportivi, ori designeri, arhitecti si inventatori, romanii care au reusit sa se impuna in anul 2015 in lume, vor fi prezenti la Gala Valori de Romania!

In semn de apreciere fata de oamenii si companiile de succes prezente pe pietele internationale, ce construiesc si impun valoare anual in lume cu semnatura: Romania, Biz face cunoscuta viziunea lor, prin recunoasterea excelentei intr-un cadru exclusivist, la Gala Valori de Romania.

 

"De 16 ani analizam mediul de afaceri romanesc si promovam valoarea. Mai mult ca oricand este nevoie de un eveniment care sa-i prezinte pe oamenii care reusesc performanta la nivel international si sa-i impuna in memoria opinei publice", explica Marta Usurelu (redactor sef si actionar majoritar revista Biz).

 

In realizarea listei de nominalizati au fost consultati lideri de opinie, profesionisti din marketing, comunicare, manageri si CEO din diverse domenii de business. Echipele Biz si Unlock Market Research au dezvoltat in ultimele trei luni o cercetare calitativa pentru a evidentia valorile romanesti, brandurile si oamenii de valoare.

 

"Valoarea e o combinatie magica de calitate umana, discretie si fapte, care schimba viata in bine cator mai multi oameni. Cum sa faci asta? Gandind pe termen lung, respectand niste principii, fiind rabdator. Revolutiile nu apar peste noapte!", spune Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Market Research).

 

Categoriile distinctiilor Galei Valori de Romania sunt: “Cultura & Arta", “Antreprenoriat”, “Management de top”, “Branduri romanesti”, “Inovatie”, “Cauze sociale”, “Creativitate (Publicitate & Comunicare)” si “Sport”.

Personalitatile si brandurile care vor fi premiate in cadrul Galei Valori de Romania vor putea fi regasite pe site-ul evenimentului din data de 21 aprilie 2016.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related