Marketing-ul experiential, hormonul iubirii si excesul de creativitate

Marketing-ul experiential, hormonul iubirii si excesul de creativitate

Despre marketing-ul experiential si cum poate deveni cea mai eficienta componenta a content marketing-ului discutam in urmatorul material, parte dintr-o serie de articole dedicate knowhow-ului si trendurilor in comunicare dezvoltate de Perceptum Concept.

 

“Si uitandu-se si la fata cea mai mica, ce sta mai deoparte si cu sfiala, o intreaba si pe dansa: -Cum ma iubesti tu, fata mea? - Ca sarea in bucate, tata! raspunse si ea cu fata senina, zambind cu dragoste fireasca si lasandu-si ochii in jos, de rusine ca vorbi si ea.” ("Sarea-n bucate", Petre Ispirescu)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Perceptum Concept

Perceptum Concept este o companie cu 7 ani de experienta pe piata romaneasca de marketing si comunicare si un portofoliu de clienti ce cuprinde jucatori de top din domenii precum farma, banking, auto, tehnologie,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related