63% dintre romani au ales vacantele si petrecerile ca fiind cele mai dorite modalitati de a petrece timpul impreuna cu familia

63% dintre romani au ales vacantele si petrecerile ca fiind cele mai dorite modalitati de a petrece timpul impreuna cu familia

Dr Gerard, unul din cei mai mari producatori de biscuiti si napolitane din Europa Centrala si de Est, a realizat un studiu calitativ cu privire la preferintele de petrecere a timpului liber al romanilor alaturi de familie, in cadrul campaniei „Momente Impreuna” in perioada 14-16 august 2016.

Astfel, timp de trei zile, prin campania ”Momente Impreuna”, peste 600 de romani au putut sa-si exprime optiunile privind modul de petrecere a timpului liber impreuna cu cei dragi. Conform rezultatelor colectate, 47% dintre respondenti considera ca cel mai potrivit mod de a fi alaturi de familie sunt vacantele. Cele mai frecvente locatii de vacanta mentionate au fost litoralul Marii Negre si vacantele in strainatate.

 

"Cele mai recente studii europene releva faptul ca familiile petrec impreuna doar 34 de minute pe zi. De aceea am lansat campania ”Momente Impreuna” prin care ne dorim sa ii aducem pe romani mai mult timp alaturi de cei dragi. Am inceput prin a propune si alte modalitati de petrecere a timpului liber, precum plimbarile, sportul, lectura, jocurile de societate si, in perioada 14-16 august 2016, in piateta Perla din Mamaia, i-am invitat pe vizitatori sa experimenteze si sa creeze albumul ”Momente Impreuna”, prin care am colectat gandurile si dorintele romanilor referitoare la petrecerea mai multor momente placute in familie", a declarat Otilia Stanciu (Country Manager Dr Gerard Romania).

 

Infografic Dr Gerard

 

Dr Gerard a lansat campania ”Momente Impreuna”, cu scopul de a promova valorile familiei si importanta timpului petrecut alaturi de cei dragi. Pornind de la sloganul sau – „More together” – Dr Gerard isi propune sa le ofere consumatorilor sai posibilitatea de a petrece mai multe momente impreuna in familie sau cu prietenii.

Astfel, 16% dintre cei care si-au exprimat opinia, considera ca cele mai potrivite momente de a fi cu cei dragi sunt evenimentele importante din viata de familie: aniversari, onomastici sau momente speciale.
13% au mentionat ca modalitate de a petrece timpul liber alaturi de familie - plimbarile in aer liber, iar urmatorul procent semnificativ ca activitati mentionate este detinut de excursii, drumetii si vizite in parcuri tematice.

Vizionarea unui film sau jocurile de societate nu au fost cotate in procente semnificative ca modalitati de petrecere a timpului liber in familie.

5% dintre participanti au mentionat ca in acest moment cariera si situatia economica a familiei sunt prioritare fata de investitia in modalitati de petrecere a timpului liber.

Vizitatorii au apreciat momentele de degustare a dulciurilor Dr Gerard, alaturi de experientele foto, ca fiind un mod placut si necostisitor de a petrece mai mult timp impreuna alaturi de cei dragi.

 

300 de fotografii realizate in campania Momente Impreuna

300 de fotografii au fost realizate in acesta campanie prin imagini cu o anvergura de 360 de grade. Toti cei care au venit la standuri alaturi de familie sau prieteni au petrecut momente dulci degustand produsele Dr Gerard si au participat la realizarea de fotografii „Momente Impreuna 360”.

 

Albumul foto Momente Impreuna #Dr Gerard, #MoreTogether, #Mamaia.

 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Campanii

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related