Optimizarea ratei de conversie, esențială în succesul unui business online

Optimizarea ratei de conversie, esențială în succesul unui business online

Ivan Imhoff, fondatorul agenției de marketing House of Kaizen din Londra, va fi speaker în cadrul evenimentului TeCOMM eCommerce Conference&Expo, ce reunește în 25-26 octombrie la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca peste 300 proprietari ai magazinelor online și profesioniști în eCommerce.

Cu o experiență de peste 16 ani în marketing online, cu predilecție în zona de customer acquisition, CRO și strategie, Ivan va susține în cadrul TeCOMM prezentarea „Dynamic Content Personalization”, ce va include strategii de conversie dincolo de clasica metodă A/B testing și va demonstra ce rezultate se pot obține prin crearea unei povești personalizate pentru fiecare utilizator.

“Acesta este cel mai înalt nivel de complexitate. Mă refer la o poveste care se schimbă pentru fiecare individ în funcție de interesele și nevoile sale proprii, nu de cele ale audienței generale”, susține Ivan Imhoff.

Proprietarii magazinelor online nu sunt mulțumiți de rata de conversie.

Profitul realizat în comerțul online este strâns legat de rata de conversie. Conform unui studiu  realizat de compania Econsultancy, doar 1 din 5 proprietari de business online este mulțumit de rata de conversie pe care o are, iar expresia “optimizarea ratei de conversie” a urcat în topul căutărilor realizate pe Google.

Rata medie de conversie în comerțul electronic este de 3%, rezultând că 97% dintre vizitatori părăsesc un website fără a cumpăra, potrivit companiei de software Marketizator.

Specialiștii de marketing din ziua de astăzi se concentrează pe date pentru a genera vânzări și profit. Ei vor ca tehnologia și algoritmul să facă totul în locul lor, astfel uită constant care este cel mai important aspect: oamenii. […] Campaniile de marketing de succes sunt cele care reușesc să se conecteze cu oamenii, să îi persuadeze.”, declară Ivan.

Peste 10 workshop-uri practice dedicate optimizării conversiilor, antreprenoriatului și marketingului la TeCOMM

Optimizarea conversiilor, cele mai actuale tendințe CRO, instrumente de optimizare, crearea de conținut dinamic, precum și creșterea cifrei de afaceri prin intermediul vânzărilor online sunt printre temele de discuție din cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo, organizat de agenția de evenimente Libero Events.

În a doua zi a evenimentului se vor desfășura 10 workshop-uri practice axate pe Conversii/SEO/PPC, Marketing și Antreprenoriat. În cadrul prezentării „Trece de la Olcit la Tesla: strategii de a obține rezultate sigure online”, Cristian Ignat, fondatorul agenției Canopy va prezenta profesioniștilor în eCommerce strategiile pentru creșterea vânzărilor online. Cu peste 10 ani experiență în marketing online, Cristian a ajutat leaderi ai business-urilor online din Australia, US, UK și România să își crească vânzările și profitul.

Alături de Cristian Ignat, Florinel Ioan Chiș, directorul executiv ARMO, va susține în 26 octombrie prezentarea legată de tactici concrete de optimizare a conversiilor și implicit creșterea vânzărilor, acesta având o experiență de peste 10 ani în livrarea soluțiilor end-to-end către marii retaileri online.

Aflat la cea de-a 9-a ediție, TeCOMM eCommerce Conference&Expo este unul dintre cele mai mari evenimente de eCommerce din Europa de Est. Tema centrală a acestei ediții este „Sell them your story”, în cadrul căreia proprietarii de magazine online vor afla informații concrete despre cum își pot maximiza profitul în online. Prima zi a evenimentului va cuprinde prezentări și sesiuni de debate, iar în cea de-a doua zi vor fi susținute workshop-uri.

Ediția din această toamnă aduce noutăți precum Start-up Area, secțiunea dedicată proprietarilor care intenționează să își deschidă un magazin online sau se află la începutul unei astfel de inițiative. Secțiunea Start-up Area este structurată sub forma a patru workshop-uri, în cadrul cărora participanții vor afla de la profesioniștii în eCommerce cum să își deschidă magazinul online, cum să aleagă compania de curierat și logistică, cum să realizeze comunicarea brand-ului și retenția clienților. Speakerii care au confirmat prezența la această secțiune sunt: Călin Biriș (Director Digital Loopaa Marcom), Cosmin Dărăban (CEO&Co-Fondator Silkweb) sau Attila Birtha (Managing Partner Proclick).

Peste 30 speakeri internaționali și naționali precum Paul Papadimitriou (Fondator Intelligencr), Jonathan Chippindale (Director Executiv Holition), Giacomo Summa (CEO&Co-fondator Stylect), Hando Sinisalu (CEO Best Marketing International), Mitch Goldman (Head of Product Storegecko), Mihai Pătrașcu (CEO&Fondator Evomag), Gabriel Ghiță (Head of New Business CEE Mastercard Europe), Toma Matei (Head of Commercial Eastern Europe Ve Interactive), Ovidiu Joița (Owner IAgency), Sergiu Neguț (Maastricht School of Management Romania), Lucia Ciucă (Managing Director Quantum Data Science) sau Victor Tighinean (Director General ECCO) vor participa la evenimentul moderat de Ionuț Munteanu, Managing Partner la Webdigital. Înscrierile au loc pe site-ul oficial al evenimentului.

Companiile care au înțeles aportul pe care conferința de eCommerce îl are în dezvoltarea mediului de afaceri online și care susțin acest eveniment sunt:

Gold Sponsor: Ve Interactive, Mastercard
Recommended Payment Processor: MobilPay
Parteneri: Easyhost, DWF, Hostvision, Profitshare, Conectoo, Proclick, IAgency, Chic Ville, EuroGSM, MxHost
Official car: Pony Car Sharing

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


DWF

Suntem agentia specializata exclusiv in servicii SEO infiintata in anul 2013. Crestem traficul organic non-brand pe site conform obiectivelor de business ale fiecarei companii care apeleaza la serviciile... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related