Intre Atena si Boston sau de la Bucuresti la New York, nu esti hipshopper pana n-ai aruncat un ochi pe Hipshops

Intre Atena si Boston sau de la Bucuresti la New York, nu esti hipshopper pana n-ai aruncat un ochi pe Hipshops

Ca sa nu ne mai chinuim cu Google-ul si Tripadvisor-ul cand ne indreptam spre magazine prin excursiile noastre pe plan international, in 2008, Claudia Chirilescu, Alexandru Badut si Mihai Gurei au fondat Hipshops, un loc unde magazine, librarii, si, in general pravalii de tot felul, sunt stranse intr-un singur loc, atata vreme cat indeplinesc cateva criterii. Cum ar fi, de pilda, "experienta diferita pe care o ofera clientului", notiune aparent vaga care se poate traduce prin lucruri precum finisajele interioare sau felul in care brandul comunica vizual.

Detaliile, in ciuda cliseului, fac in continuare diferenta. Orice locatie de pe Hipshops este vizitata personal si analizata destul de riguros inainte de a fi asezata, frumusel, in compania celorlalte, spun fondatorii. Momentan, Romania este reprezentata pe site de Bucuresti, unde pot fi gasite 6 magazine care au trecut selectia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related