Freelancer pe strategie si branding, dupa 16 ani de marketing. Mihaela Muresan: Un client mai mic masoara altfel lucrurile si valoarea, iar provocarea e sa explic de ce lucrurile pe care le fac ii vor impacta afacerea

Freelancer pe strategie si branding, dupa 16 ani de marketing. Mihaela Muresan: Un client mai mic masoara altfel lucrurile si valoarea, iar provocarea e sa explic de ce lucrurile pe care le fac ii vor impacta afacerea

Mihaela Muresan ar fi putut sa plece din tara, dar a preferat sa puna osul la schimbarea de aici. Asa ca acum lucreaza, ca freelancer, strategii de marketing si proiecte de branding pentru companii medii si in crestere, in principal.

Inainte, a lucrat timp de 16 ani in departamentele de marketing ale unor companii mari, de genul IKEA, Altex Group si LG, dar a facut vanzari si la publisheri - Publimedia, de exemplu. 

Ce crede ca o diferentiaza este modul de lucru relativ rapid, pentru ca are un set de metode verificate in timp, iar clientii apreciaza viteza si lucrurile facute cat mai simplu, deci mai putin costisitor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Related