Mărcile de gumă de mestecat fără zahăr lansează prima campanie integrată "Sosești revigorat" care se adresează șoferilor români

Mărcile de gumă de mestecat fără zahăr lansează prima campanie integrată "Sosești revigorat" care se adresează șoferilor români

Trei mărci de gumă de mestecat din familia Mars lansează săptămâna aceasta campania “Sosești revigorat”, un nou concept de comunicare pe piața din România.

În cadrul acestei campanii comune, Orbit, Airwaves și 5 se adresează tuturor șoferilor, lansând conceptul potrivit căruia guma de mestecat fără zahăr reprezintă o modalitate de a te menține atent și concentrat la volan, precum și de a sosi revigorat la destinație. Comunicarea din magazine va fi susținută prin acțiuni de PR, campanii de promovare outdoor, campanii TV și radio, precum și prin colaborări cu mai mulți influenceri.

Pentru prima dată în istorie, Orbit, Airwaves și 5, toate brandurile de gumă de mestecat fără zahăr, lansează o campanie integrată comună care se adresează șoferilor și care promovează mestecatul gumei la volan.

Un studiu recent, realizat de STEM/MARK pentru MARS*, a arătat că peste 50% dintre șoferii români suferă de stres, sunt grăbiți și nu se simt confortabil la volan – toate aceste stări pot influența în mod negativ nivelul de concentrare și atenție, precum și nivelul de încredere în sine în timpul șofatului; pe de altă parte, respondenții participanți la studiu au declarat că pasagerul potrivit le poate transforma călătoria cu mașina într-o experiență mult mai plăcută.

*Datele au fost colectate online prin metoda CAWI de STEM/MARK pe un panel de bărbați și femei cu vârste cuprinse între 18-60 years în perioada 28 Noiembrie – 6 Decembrie 2016, în total 500 respondenți.

Nu în ultimul rând, potrivit șoferilor români, muzica preferată, cafeaua sau guma de mestecat fără zahăr (ținând cont că mestecatul crește nivelul de concentrare) sunt factori care contribuie la creșterea gradului de satisfacție și încredere în timpul călătoriei cu mașina, pentru că îi mențin fresh și îi ajută să sosească la timp și revigorați la destinație.

"Astăzi, oamenii petrec din ce în ce mai mult timp la volan, pe drum. Mărcile de gumă de mestecat fără zahăr Orbit, Airwaves și 5 ajută la îmbunătățirea stării de spirit în timpul călătoriei cu mașina și, mai ales, ne ajută să sosim revigorați la destinație – atât fizic, cât și psihic. Conceptul <<Sosești revigorat>> exprimă scopul nostru de a-i ajuta pe cei care șofează să se simtă reîmprospătați și încrezători atât în timpul călătoriei cu mașina, cât și atunci când ajung la destinație", declară Erika Havrillová (Brand Manager Orbit pentru regiunea CE).

"Prin această campanie de comunicare, Mars pornește într-o lungă călătorie, care se întinde pe parcursul unui an, cu scopul de a prezenta publicului multiplele beneficii ale gumei de mestecat fără zahăr, precum și ocaziile de consum ale acesteia", a adăugat aceasta.

 

În plus față de campania convențională de ATL, cu spot TV care susține comunicarea din magazine, proiectul include acțiuni OOH, campanie și concurs radio, acțiuni de PR și colaborare cu influenceri din mediul online și cu celebrități precum Adela Popescu și Radu Vâlcan, vedeta auto-moto Roxana Ciuhulescu sau bloggerița Larisa Costea.

Campania integrată “Sosești revigorat”, care începe pe 9 ianuarie 2017, va include și lansarea noului sortiment Orbit Bubblemint în sticluță de 60 de drajeuri, ambalaj special creat pentru a se potrivi perfect în compartimentele din interiorul mașinii.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related