Echipa de marketing cu doi oameni și 90% earned media. Irina Nicoleta Scarlat, Marketing Manager Uber, despre strategia brandului

Echipa de marketing cu doi oameni și 90% earned media. Irina Nicoleta Scarlat, Marketing Manager Uber, despre strategia brandului

Uber s-a lansat in Romania in februarie 2015. Inca mai face valuri ca la inceput, ori ca e vorba de business model-ul care naste discutii aprinse pe teme de legislatie sau competitie loiala, ori ca e vorba de activarile care ne umplu feed-urile cu entuziasm. Au aparut si concurenti la concurenti, intre timp.

Ne rodea sa stim cum face un brand sa adune atata earned media (90%, mai precis, cum aveam sa aflam), asa ca i-am luat la intrebari. Cu ocazia asta, descoperim ca echipa de marketing e formata din doua persoane. In total, in biroul din Romania, lucreaza 10 oameni, iar modelul e tot de startup, cum ne-a explicat, mai demult, si Iulia Carabas.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Related