Experiență peruană la Starbucks

Experiență peruană la Starbucks

Pentru o seară, cultura peruană a fost adusă la Starbucks, purtându-i pe toți cei prezenți, jurnaliști, bloggeri, vedete și clienți, într-o călătorie exotică la poalele munților Anzi, cu ocazia lansării noului sortiment de cafea, Peru.

„Cultura peruană este despre culoare, pozitivism, exact ceea ce ne-am dorit să recreăm în cadrul evenimentului de lansare a noului sortiment de cafea, Peru.

România este o țară latină, ne bucură să vedem că publicul nostru rezonează foarte bine la tot ceea ce înseamnă explozia de energie andină. Am dezvoltat și o promoție specială legată de acest concept, prin care la orice băutură Venti achiziționată, clienții primeau o brățară colorată împletită manual. Suntem convinși că aromele noii cafele vor fi pe gustul lor”, a declarat Dana Pașol, Marketing Manager Starbucks România & Bulgaria.

Îmbrăcaţi ca indienii din triburile Americii Latine, cu coroane de pene în jurul capului, cântând pe ritmurile tradiţionale peruane, muzica artiștilor prezenți la eveniment le-a oferit invitaților o stare de spirit pozitivă. Bloggerii curajoși au asigurat partea instrumentală a unei melodii cu semnificație în cultura peruană.

Întreaga lume exotică și colorată a Anzilor a fost recreată în cafenea: butaforii înfățișând papagali de toate mărimile și culorile, prinzătoare de vise (dreamcatchers) pentru a îi ajuta să își amintească numai visele frumoase și conversații animate sporite de aromele și gustul unic al cafelei Peru.

„Experiența Starbucks este în primul rând despre bucurie: bucuria de a sta împreună cu prietenii, bucuria de a savura o cafea exact așa cum îți place, bucuria de a-ți petrece timpul liber într-un spațiu prietenos și confortabil. Faptul că noul sortiment de cafea își are originile într-o zonă recunoscută pentru explozia de culoare și de bună dispoziție, a reprezentat o oportunitate foarte bună de comunicare pe care am exploatat-o printr-un eveniment care a avut toate ingredientele unei sărbători latino”, a menționat Anca Marcu (PR Director RAN Events).

Peru, o cafea complexă, cu aciditate redusă și aromă de migdale, își are originile în îndepărtata Americă de Sud, pe plantațiile din munții Anzi, dezvoltând o legătură specială cu soarele, ploaia și solul bogat din zonă. De la espresso-ul pregătit de baristas Starbucks în cafenea, la băutura preparată acasă, gustul cafelei Peru este inconfundabil.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related