20 de limbi străine, 1 cântec - Lidl sărbătorește 20 de milioane de fani

20 de limbi străine, 1 cântec - Lidl sărbătorește 20 de milioane de fani

Lidl a depășit 20 de milioane de fani în comunitatea sa globală de pe Facebook.

În luna mai, numărul de fani ai tuturor paginilor de Facebook Lidl din țările unde compania este prezentă a depășit numărul de 20 de milioane. De aceea, Lidl dorește să mulțumească fiecăruia dintre ei, printr-o surpriză jucăușă adresată comunității.

Special pentru fanii Lidl, artista finlandeză Saara Aalto a compus și cântat noi versuri pe linia melodică a hit-ului „Let Her Go”, semnat de Passenger. Noua melodie reunește cele 20 de limbi vorbite în diferitele țări în care Lidl este prezent. Artista, în vârstă de 30 de ani, este una dintre cele mai îndrăgite voci din Finlanda, iar în 2017, aceasta și-a făcut debutul internațional. În acest moment, ea lucrează la primul său album internațional, alături de Xenomania și Metrophonic, echipele responsabile pentru hit-uri internaționale semnate de Kylie Minogue și Cher.

Melodia aniversară pentru Lidl va fi lansată pe 23 mai, pe paginile de Facebook Lidl din toate țările în care compania este prezentă. Acesta va fi disponibil și pe canalul de YouTube al companiei:

 

Interpretarea unei singure melodii în 20 de limbi diferite este o provocare pentru orice artist.

"Muzica, limbile străine și diferitele culturi se află printre pasiunile mele, așa că am fost entuziasmată de acest proiect", a declarat Aalto.
"Atunci când am primit această propunere de la Lidl, m-am uitat pe paginile lor de Facebook din Europa și mi-am dat seama imediat că trebuie să o accept. Mi-au plăcut interacțiunea dintre Lidl și fani și tonul prietenos, pe care îl folosesc și eu cu fanii mei."

 

Răspundem mai bine așteptărilor

În acest moment, agenția de social media Socialbakers arată că Lidl ocupă poziția nr. 1 Pe Facebook în domeniul retailului alimentar, în cadrul studiului "Lidl No. 1 Food Retailer on Facebook in Europe".

Pentru Lidl, comunicarea prin social media nu se rezumă la cantitate:

"În toate comunitățile noastre, calitatea schimbului de mesaje cu clienții și fanii este cel mai important lucru pentru noi. Răspundem la întrebări, primim feedback, oferim inspirație. Creșterea comunității noastre demonstrează că am găsit tonul potrivit în comunicarea cu aceștia. Și nu doar în Germania, Italia și Spania, în care avem cel mai mare număr de fani pe Facebook, ci pe toate cele 28 de pagini din țările unde suntem activi."

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related