Cea mai recenta campanie de employer branding a Lidl Romania a avut ca punct de plecare anul 2015, cand grupul Lidl a decis sa traseze noi obiective in privinta resurselor umane. Aceste obiective se doreau a fi transpuse limpede si imediat in rezultatele de business.
S-a luat, in primul rand, in calcul faptul ca Lidl se doreste a fi un angajator care se adreseaza nu doar unei generatii, ci mai multora. Pe parcursul celor 9 luni au fost implicati peste 200 de angajati din toate departamentele de business, iar in spoturile Lidl au aparut, in mare parte, chiar angajati ai Lidl. Iar comunicarea campaniei a fost un efort comun al GMP si Initiative Media.


![[Employer Branding] Surprizele Lidl, de la consumatori inspre angajati](https://media.iqads.ro/2017/05/collagelidl-cover-850.jpg?v=201805150130) 
	
 
											
![[Descifrat 3.0] Paul Olteanu: Eu nu cred că banii cumpără fericirea. Dar pot să tamponeze nefericirea](https://media.iqads.ro/2025/10/screenshot-2025-10-27-at-15-30-35-cover-850.jpg)



















