[Employer Branding] Surprizele Lidl, de la consumatori inspre angajati

[Employer Branding] Surprizele Lidl, de la consumatori inspre angajati

Cea mai recenta campanie de employer branding a Lidl Romania a avut ca punct de plecare anul 2015, cand grupul Lidl  a decis sa traseze noi obiective in privinta resurselor umane. Aceste obiective se doreau a fi transpuse limpede si imediat in rezultatele de business.

S-a luat, in primul rand, in calcul faptul ca Lidl se doreste a fi un angajator care se adreseaza nu doar unei generatii, ci mai multora. Pe parcursul celor 9 luni au fost implicati peste 200 de angajati din toate departamentele de business, iar in spoturile Lidl au aparut, in mare parte, chiar angajati ai Lidl. Iar comunicarea campaniei a fost un efort comun al GMP si Initiative Media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related