[Designer e-Fashion] Maria Toader (PULSE): Designerul vestimentar in mediul online este putin dezavantajat

[Designer e-Fashion] Maria Toader (PULSE): Designerul vestimentar in mediul online este putin dezavantajat

Asta pentru ca brandurile mass-market cu shop-uri online nu au prea multe de demonstrat. In schimb, motivele pentru care cineva ar opta pentru articole create de designeri implica materialul, textura si finisajele hainelor carora nu li se face dreptate de la distanta. Dar Laura Dimancea si Maria Toader spun ca se vor gasi solutii pentru treaba asta, in timp.

Laura si Maria au intrat pe piata de design fashion e-commerce in urma cu 3 ani, cu brandul PULSE, nascut in urma unui proiect prezentat la facultate si apoi la un festival de moda din Bucuresti. Ele s-au ocupat de tot ce a presupus brandul - de la productie si marketing, la relatia cu clientii si partenerii sau partea de new business si financiar. Tot ele s-au ocupat si de site-ul PULSE, cu tot cu shop-ul lui. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related