Selgros si clientii sai doneaza carti, jucarii si resurse financiare prin campania „Selgros iti dubleaza bunatatea”

Selgros si clientii sai doneaza carti, jucarii si resurse financiare prin campania „Selgros iti dubleaza bunatatea”

Selgros Cash & Carry demareaza astazi campania „Selgros iti dubleaza bunatatea”, prin care, gratie clientilor, se vor strange fonduri pentru ajutorarea copiilor sprijiniti de Asociatia ProVita.

Mecanismul campaniei, care va dura pana pe 20 decembrie, prevede ca pentru fiecare carte sau jucarie cumparata de clienti si donata copiilor ingrijiti de asociatie, Selgros va dona asociatiei o suma egala cu contravaloarea cartii sau a jucariei. De exemplu, pentru o jucarie de 30 de lei achizitionata din magazin pentru aceasta campanie, Selgros va adauga 30 de lei in contul dedicat acesteia.

Strangerea de fonduri, carti si jucarii este promovata printr-o campanie online. Pe site-ul dedicat campaniei, pasionatidebunatate.ro sunt afisate desene ale copiilor asistati de ProVita.

Asociatia „ProVita” este o organizatie non-guvernamentala, infiintata de parintele Nicolae Tanase, ce are in grija 344 de copii orfani sau defavorizati. In tabara „ProVita” locuiesc 80 copii si adolescenti, tineri orfani care au parasit sistemul de asistenta sociala de stat, restul copiilor aflandu-se in grija familiilor din satele Valea Plopului si Valea Screzii. 

Suntem impresionati de daruirea si abnegatia cu care parintele Tanase are grija de sute de orfani pe care ii ajuta in drumul spre viata. Suntem bucurosi ca putem contribui, alaturi de clientii nostri, sa le facem acestor copii sarbatorile mai frumoase”, declara Antoneta Gales, Director de Comunicare si Dezvoltare Organizationala al Selgros Cash & Carry.

In cele 22 de magazine Selgros au fost amplasate standuri speciale unde se pot face donatiile. Clientii care vor dona vor putea si sa transmita mesaje copiilor ingrijiti de asociatia ProVita.

Selgros Cash&Carry Romania este unul dintre cei mai importanti operatori din comertul romanesc. Compania si-a inceput activitatea pe piata locala in 2001, iar in prezent detine 22 magazine in Bucuresti, Alba-Iulia, Brasov, Iasi, Targu Mures, Oradea, Cluj, Ploiesti, Timisoara, Craiova, Bacau, Galati, Braila, Arad, Suceava, Constanta si Bistrita.

Din 2011, compania este parte a Transgourmet Holding AG cu operatiuni in Elvetia, Franta, Germania, Austria, Polonia, Romania si Rusia.  

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related