[Domeniile vinului] Virgil Mandru (Tohani Romania): Vinul este un produs pretentios cand vine vorba de comunicare. Tocmai pentru ca el se comunica prin experienta, nu ca produs

[Domeniile vinului] Virgil Mandru (Tohani Romania): Vinul este un produs pretentios cand vine vorba de comunicare. Tocmai pentru ca el se comunica prin experienta, nu ca produs

In '99, piata romaneasca de vinuri apartinea vinurilor dulci si demi-dulci, spune Virgil Mandru, proprietarul (si presedintele Consiliului de Administratie) Tohani Romania. Aproape 20 de ani mai tarziu, lucrurile stau cum nu se poate mai diferit.

Avem o piata clar segmentata, cu o crestere semnificativa a segmentului premium si super-premium si un consumator care, in mare masura, stie exact ce vrea.

Investita initiala in businessul pe care astazi Virgil Mandru il conduce a fost de circa 5 milioane de euro, iar cifra de afaceri pe 2017 se ridica la aproximativ 10 milioane. Podgoria are o suprafata de 350 de hectare, iar vinurile rezultate sunt distribuite in Horeca, dar si in retail. Vinul cu care Tohani se mandreste cu precadere este Apogeum, iar la ora actuala, compania isi exporta soiurile in America de Nord, Asia, dar si in Europa Centrala si de Vest. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related