Lidl desfășoară stagii de practică pentru elevi, în cadrul programului Școala de Carte și Meserii

Lidl desfășoară stagii de practică pentru elevi, în cadrul programului Școala de Carte și Meserii

Lidl România continuă strategia de a sprijini formarea noilor profesioniști din domeniul retailului, prin programul Școala de Carte și Meserii, ce își propune să pregătească elevii de liceu pentru meseria de comerciant-vânzător.

Școala de Carte și Meserii este un program de învățământ profesional în sistem dual, înființat în anul 2017 cu sprijinul Camerei de Comerț Româno-Germane, care îmbină eficient cunoștințele teoretice cu cele practice. În cadrul programului, Lidl împreună cu alți doi retaileri, oferă elevilor oportunitatea de a participa la sesiuni de practică în magazinele sale și de a-și dezvolta abilitățile necesare unei cariere în comerț. Alături de programul Duales Studium, prin care Lidl oferă absolvenților de liceu oportunitatea de a studia în Germania și a se pregăti pentru postul de Manager de Magazin, Școala de Carte și Meserii continuă strategia Lidl de a sprijini formarea tinerilor profesioniști în retail, prin intermediul parteneriatelor cu mediul educațional.

 

Elevii de clasa a VIII-a care doresc să urmeze o carieră în comerț pot opta pentru unul dintre cele cinci licee partenere ale programului, pentru a se califica în meseria de comerciant-vânzător: Colegiul Tehnic Mircea cel Bătrân din București, Liceul Economic Barbu A. Știrbey din Buftea, Colegiul Economic G. Barițiu din Sibiu, Colegiul Național Economic Andrei Bârseanu din Brașov și Colegiul Tehnic Emanuil Ungureanu din Timișoara. Proiectul se desfășoară pe parcursul a 3 ani, perioadă în care tinerii vor putea să își dezvolte abilitățile practice necesare meseriei, prin stagii periodice în cadrul companiilor ce susțin acest program.

Prima promoție a Școlii de Carte și Meserii a demarat cursurile în luna septembrie a anului 2017. În luna octombrie elevii au participat la prima sesiune de practică, când au fost integrați în echipele magazinelor Lidl. De altfel, pe întreaga perioadă de formare de 3 ani de zile, Lidl se implică activ în formarea tinerilor și în evoluția lor profesională, prin sesiuni practice de formare.

 

 „Succesul oricărui business se bazează pe oamenii din echipă. Obiectivul nostru este de a contribui la creșterea unor generații de profesioniști, care să aducă o plus valoare întregii industrii și ne propunem să-l îndeplinim prin intermediul unei strategii mai ample, de a dezvolta relații de durată cu mediul educațional și cu tinerii. Prin susținerea programului Școala de Carte și Meserii, elevii români au șansa de a se califica încă de pe băncile școlii într-o meserie de care piața muncii are nevoie. Mai mult, ei au șansa să învețe de la cei mai buni profesioniști în domeniu și au acces la posibilitățile de evoluție profesională din cadrul Lidl, odată ce devin parte a echipei noastre,” a declarat Mihaela Anca, Manager al Departamentului de Resurse Umane.

 

Întregul program se desfășoară în baza unui contract între elev, părinte, companie și şcoala. Pe perioada şcolarizării elevii beneficiază lunar de bursă în valoare de 400 lei, iar pe timpul perioadei de practică în magazinele Lidl, transportul şi masa sunt asigurate de companie. După absolvire, elevii vor primi un certificat de competențe recunoscut internațional pentru calificarea de comerciant-vânzător, precum și oportunitatea de a se angaja în rețeaua de magazine Lidl. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related