Educația alimentară în România este încă la un nivel scăzut, îngreunând dezvoltarea pieței lactatelor, spune Athanasios Giannousis, Director Comercial Olympus România. Dar ultimii ani au arătat o evoluție în acest sens: comerțul cu produse lactate nefiscalizate s-a diminuat considerabil și se observă un trend ascendent spre abordarea unui stil de viață sănătos.
De când compania a intrat pe piața din România, iaurtul grecesc a fost produsul emblematic al brandului. Anul trecut, Olympus a adus o nouă abordare a acestui produs, introducându-l sub un nou concept, Iaurt grecesc în bucate. Tot în 2017, compania a venit cu noi produse în gama de lactate ecologice, produsele 1Bio3 – laptele, îmbogățit cu 21 de vitamine și minerale, și iaurtul cu banane, căpșuni și aromă de vanilie, a lansat iaurtul și untul de capră, laptele cu ciocolată, Choco Cool.


![[La raftul de lactate] Athanasios Giannousis (Olympus România): Consumatorul român este mult mai orientat spre o alimentație sănătoasă, bazată pe echilibru](https://media.iqads.ro/2018/02/athanassios-gianoussis-cover-850.jpg?v=201802131119) 
	

![[Descifrat 3.0] Paul Olteanu: Eu nu cred că banii cumpără fericirea. Dar pot să tamponeze nefericirea](https://media.iqads.ro/2025/10/screenshot-2025-10-27-at-15-30-35-cover-850.jpg)

















