[La raftul de lactate] Athanasios Giannousis (Olympus România): Consumatorul român este mult mai orientat spre o alimentație sănătoasă, bazată pe echilibru

[La raftul de lactate] Athanasios Giannousis (Olympus România): Consumatorul român este mult mai orientat spre o alimentație sănătoasă, bazată pe echilibru

Educația alimentară în România este încă la un nivel scăzut, îngreunând dezvoltarea pieței lactatelor, spune Athanasios Giannousis, Director Comercial Olympus România. Dar ultimii ani au arătat o evoluție în acest sens: comerțul cu produse lactate nefiscalizate s-a diminuat considerabil și se observă  un trend ascendent spre abordarea unui stil de viață sănătos.

De când compania a intrat pe piața din România, iaurtul grecesc a fost produsul emblematic al brandului. Anul trecut, Olympus a adus o nouă abordare a acestui produs, introducându-l sub un nou concept, Iaurt grecesc în bucate. Tot în 2017, compania a venit cu noi produse în gama de lactate ecologice, produsele 1Bio3 – laptele, îmbogățit cu 21 de vitamine și minerale, și iaurtul cu banane, căpșuni și aromă de vanilie, a lansat iaurtul și untul de capră, laptele cu ciocolată, Choco Cool.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related