Cum creezi experienţe de cumpărare memorabile

Cum creezi experienţe de cumpărare memorabile

Într-o piaţă aprig concurenţială, nevoia de consolidare a încrederii şi ataşamentului shopperilor îi determină pe operatorii din industria bunurilor de larg consum să investească tot mai mult şi mai inteligent în crearea unor experienţe de cumpărare deosebite, cu rol de diferenţiatori durabili. Evident, misiunea aceasta revine profesioniştilor în trade marketing ai companiilor din retail, ai furnizorilor de produse şi furnizorilor de servicii in-store.

Singurul eveniment anual dedicat profesioniştilor în domeniu, Congresul de Trade Marketing, ediţia a VII-a, va fi organizat de Piaţa în data de 7 martie la InterContinental, sala Rondă. Evenimentul propune în acest an o dezbatere în jurul temei „Excelenţa în experienţa de cumpărare”, pornind de la câteva topicuri relevante: Ce anume face ca o experienţă de cumpărare să fie cu adevărat memorabilă? Care sunt elementele cheie cu care shopperii rezonează deplin? Cum se armonizează iniţiativele furnizorului cu viziunea distinctă a retailerului pentru crearea experienţelor de cumpărare diferenţiatoare ? Ce concluzii desprindem din observarea tendinţelor actuale în domeniu ? 

Profesioniştii în trade marketing ştiu că experienţele de cumpărare trebuie să fie nu numai impresionante, ci şi eficiente, astfel încât efectul pe termen lung să fie echivalentul unui diferenţiator durabil. Iar aceasta necesită, pe lângă imaginaţie în concepere şi profesionalism în implementare, şi o foarte profundă cunoaştere a shopperilor.

Dezbaterea pe tema menţionată are loc într-un context efervescent, în care spaţiul in-store este gazda unor activări din ce în ce mai complexe menite să impresioneze shopperii şi, pe cale de consecinţă, să consolideze ataşamentul acestora deopotrivă faţă de brandul de retail şi brandurile de produs. Inovarea permanentă şi controlul eficienţei investiţiilor în shopping experience sunt provocările principale la ordinea zilei.

Despre aceste aspecte vor vorbi în cadrul ediţiei din acest an Maria Câmpean, Route to Market Manager, Ursus Breweries, Dana Nae Popa, Managing Director, Pastel, Andra Șumandea, Specialist Marketing, Farmec, Cristina Elefterescu, Cora Lujerului, Cătălin Bratu, Managing Partner, Retail Data Monitoring.

Ediţia 2018 a Congresului de Trade Marketing, «Excelenţa în experienţa de cumpărare», este susţinută de companii şi branduri de prestigiu: Albalact, Zuzu, Fulga, Art Match sunt Parteneri Principali, Ursus Breweries este Cool Partner, Coca-Cola este Sparkling Partner,  iar Sissi este Gold Partner. Smark, IQads, RisCo, eFIN şi EuroExpo sunt partenerii media. La eveniment au confirmat participarea companii de retail, furnizori de produse şi furnizori de servicii pentru operatorii din industria bunurilor de larg consum. 

 

Congresul de Trade Marketing, organizat anual de Piaţa începând din 2012, reuneşte profesioniştii în trade marketing, category management, vânzări, achiziţii, merchandising şi market research şi constituie, astfel, o excelentă ocazie de business networking targetat. Dezbaterile şi prezentările susţinute de speakeri oferă top quality content: informaţii actualizate despre consumatori şi shopperi, despre tendinţele în trade marketingul modern, despre modele de succes în conceperea, implementarea şi optimizarea iniţiativelor de trade marketing.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related