Industria de retail și FMCG în plină campanie de votare a adevăratelor valori

Industria de retail și FMCG în plină campanie de votare a adevăratelor valori

Progresiv Awards, competiția adevăratelor valori din piața FMCG românească, anunță finaliștii ediției din 2018, la cele 10 categorii de premii. Aceștia au fost selectați de către Consiliul de Specialiști Progresiv Awards 2018, dintr-un total de 312 nominalizări și auto-nominalizări strânse din piață timp de o lună.

Consiliul de Specialiști a analizat argumentele din formularele de înscriere în concurs și a notat fiecare nominalizare ținând cont și de informațiile disponibile pe piață. Important de reținut este faptul că nominalizările care au adus ca argumente informații relevante, cuantificabile și demonstrabile - conform guidelines-urilor furnizate de organizatorul competiției la fiecare categorie de premii - au primit cele mai mari note în procesul de jurizare. 

Best International Retailer

Auchan România
Carrefour România
Kaufland România
Mega Image
Profi Rom Food

Best FMCG Supplier

Coca-Cola HBC România
Cris-Tim
Farmec
Unilever South Central Europe
Ursus Breweries

Best Local Retailer

Annabella
Diana
Paco Supermarket
Praxis
Zanfir

Best New Store

Annabella Concept Store
Kaufland Barbu Văcărescu
Mega Apetit Store by Shop&Go
My Auchan Petrom Militari
Zanfir Hypermarket Focșani 

Best New Food Product

AquaVIA apă alcalină
Cris-Tim „Eticheta curată”
Ouă ochioase și ouă inimoase - Agricola
Pâinea Chef Gourmand 7 semințe – Vel Pitar
Timișoreana Nepasteurizată 

Best New Non-Food Product

Deodorantele Gerovital Plant
Dove Baby
Oti Mop Spray 2 în 1
Sensodyne Rapid Relief
Zewa hârtie igienică umedă 

Best In-store Project

Bergenbier Berăria Profi
Dero 2în1 e unul pentru doi
Heidi Ciocolata Neplictisitoare - Pantofi Neplictisitori
Staropramen Piano Bar
Raftul tău regulile tale  - Pronto Mobile               

Best Distribution Company

Amigo & Intercost
Aquila
DRIM Daniel
Interbrands Marketing & Distribution
Whiteland Sales and Marketing 

Outstanding Leadership

Cornel Cărămizaru, CEO FrieslandCampina
Daniel Cîrstea, CEO Profi Rom Food
Grigore Horoi, Președinte Agricola Grup
Irina Măndoiu, Director General Adjunct Albalact
Vasileios Stavrou, Director General Mega Image               

Best CSR Project

Atlantic4 - Kaufland România & Hospice Casa Speranței
Donarea de sânge – Mega Image & Centrul de Transfuzii
Fii în inima lor pe viață – Sistemul Coca-Cola în România
Poftă de carte - Carrefour România & Asociația Ovidiu Ro.
Școala Zero Waste 2017 - Lidl România & Asociația EcoStuff România

 

Consiliul de Specialiști Progresiv Awards 2018 are în componența sa 7 persoane: 

ALINA STEPAN - Cluster Head, Ipsos South-East Europe
RALUCA RĂSCHIP - Consumer Goods & Retail Director, GfK România
LUCA DE NARD - Managing Director, Nielsen România
CĂTĂLINA ALDEA - Consultant Retail Management, Aldea Consulting
LUCIAN MARIN - Managing Partner, Marco Polo CEE
CRISTINA TOMA - Managing Partner, Studio 16
ALINA DRAGOMIR - Editor Coordonator, Progresiv
ALINA STAN - Senior Editor, Progresiv

 

Cine și cum votează

Câștigătorii vor fi aleși în urma unui proces de vot încrucișat: premiile pentru furnizori vor fi acordate pe baza voturilor retailerilor, iar cele pentru retaileri vor fi acordate pe baza voturilor furnizorilor. Câștigătorii premiilor “Best Distribution Company”, “Best In-Store Project ”, “Best CSR Project” și "Outstanding leadership" sunt aleși de către întreaga industrie de retail & FMCG. Managerii din companiile finaliste la aceste categorii au primit formulare de vot personalizate, astfel încât să nu existe posibilitatea de a-și vota proiectul/compania.

Începând cu data de 19 februarie 2018, au fost invitați să voteze câștigătorii Progresiv Awards aproximativ 10.000 de profesioniști din piața FMCG. În această etapă, Progresiv a trimis prin email, către fiecare dintre profesioniștii selectați din baza de date Progresiv, câte un link unic de accesare a formularului de votare.

Linkurile unice garantează faptul că o persoană poate vota o singură dată.

Toți managerii din retailul sau industria FMCG care nu au primit link unic pentru votare din partea revistei Progresiv se pot înscrie AICI pentru a face parte din "juriul" Progresiv Awards 2018. Selecția celor care solicită linkuri de votare se va face pe baza criteriilor enunțate pe site-ul progresivawards.ro.

Etapa de votare se încheie la data de 15 martie 2018, chiar în ziua decernării premiilor. Câștigătorii ediției din acest an vor fi anunțați în cadrul Galei Progresiv Awards 2018, pe 15 martie, la Casino-ul din Sinaia. Gala va fi integrată în programul Conferinței Progresiv Sinaia, ediția a 18-a, desfășurate între 14-16 martie 2018.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related