[Business de concert] Laura Coroianu (Emagic): Industria de live events e un miraj pentru multi tineri antreprenori, de aceea s-a inmultit considerabil numarul de organizatori

[Business de concert] Laura Coroianu (Emagic): Industria de live events e un miraj pentru multi tineri antreprenori, de aceea s-a inmultit considerabil numarul de organizatori

La ora actuala, Bucurestiul este singura capitala din Uniunea Europeana fara o sala multifunctionala de evenimente cu capacitate de peste 10.000 locuri, ne confirma Laura Coroianu, CEO Emagic. Investitia initiala in Emagic Romania a fost de 100.000 de euro. Iar 18 ani mai tarziu, compania are o cifra de afaceri de circa 12 milioane de lei (pentru 2017). 

Am colaborat cu majoritatea brandurilor mari, care comunica prin evenimente: Coca-Cola, Pepsi, Ursus/Grolsch, Ciuc/Heineken, Tuborg, Becks, Telekom, Vodafone, Raiffeisen, Rompetrol, Marlboro, Kent, Iqos. 

Concertul Madonnei din 2009 a fost cel mai important eveniment organizat de Laura Coroianu si echipa ei (si cel mai stresant).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related