OLX Group angajează peste 40 de specialiști în departamentele de vânzări, marketing și customer support

OLX Group angajează peste 40 de specialiști în departamentele de vânzări, marketing și customer support

OLX Group, companie ce reunește în România platformele OLX, cel mai mare site de anunțuri din România, Autovit.ro, liderul pieței de anunțuri auto, precum și Storia.ro, platforma premium de anunțuri imobiliare, își mărește din nou echipa cu peste 40 de specialiști și manageri în mai multe departamente.

În următoarea perioadă, OLX Group își propune să recruteze peste 40 de specialiști în departamentele de vânzări directe și telesales (peste 20 de poziții deschise în advertising, auto și imobiliare), marketing (Specialist PPC, Brand Manager și Marketing Manager), customer support și financiar (Specialist Juridic și Specialist Financiar).

 

Mărirea echipei vine pe fondul unei creșteri accelerate a business-ului în ultimii trei ani și a planurilor noi de dezvoltare, orientate către utilizatorii business. Pentru următorul an,  compania și-a propus să construiască de la zero un departament de telesales, pentru a face un pas și mai aproape de utilizatori și pentru a-i ajuta să folosească toate canalele de vânzare puse la dispoziție de platformele din grup. În acest demers, strategia implică recrutarea unei echipe de account manageri dedicați, care să-i ajute pe utilizatori cu soluții rapide și pachete personalizate în orice moment.

Prin ocuparea rolurilor pentru care recrutăm, ne vom dubla echipa față de acum doi ani. Avem poziții disponibile în mai toate departamentele, dar aș menționa în mod special oportunitatea generată de crearea departamentului de telesales. La OLX Group vor găsi o echipă competitivă și informală, un business în plină dezvoltare și un mix între stabilitatea unei companii globale și agilitatea unui start-up. Tocmai de aceea, dincolo de excelența în abilitățile profesionale, căutam colegi noi care au o mentalitate de creștere și dorința de a crea un impact.”, a declarat Cristina Gheorghițoiu (General Manager OLX Group România).

 

OLX Group a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de 45.4 milioane lei, în creștere de peste 100% față de 2015, și un profit de peste 4.5 milioane lei. Pentru anul financiar trecut, care s-a încheiat la 31 martie 2018, OLX Group estimează o creștere de peste 60% la nivelul cifrei de afaceri. 

 

Anul trecut a fost momentul de start pentru extinderea echipelor noastre și ne bucurăm că putem continua acest demers și în 2018. Fiind un business care se află în plină dezvoltare, oportunitățile de creștere profesională sunt numeroase. În România, OLX Group oferă acest cadru printr-un pachet personalizat de beneficii, flexibilitatea de a lucra la proiecte variate, expunere internațională, acces gratuit la resurse de învățare globale, respectiv conferințe sau traininguri în alte țări din grup.”, menționează Sorina Priceputu (HR Manager OLX Group România).

 

În prezent, OLX Group are o echipă de 80 de persoane, după o extindere cu 40% a numărului de angajați în 2017 și mutarea într-un sediu nou în centrul Bucureștiului, în clădirea de birouri America House. La nivel internațional, grupul OLX este prezent în 45 de țări, având peste 5.000 de angajați.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Subiecte

Sectiune



Related