[Branduri spre sport] Traian Traicu (BRD): Simpla aplicare a unor ”abțibilduri” pe marginea terenului sau în transmisiunile televizate ale unor evenimente ajută într-o măsură prea mică

[Branduri spre sport] Traian Traicu (BRD): Simpla aplicare a unor ”abțibilduri” pe marginea terenului sau în transmisiunile televizate ale unor evenimente ajută într-o măsură prea mică

Dacă simplul afișaj nu mai ajută pe nimeni, atunci cum obții cele mai bune rezultate de pe urma asocierilor sportive? Dacă îi întrebăm pe cei de la BRD, un mare aport îl are contentul. Motiv pentru care cele două direcții sportive pe care s-a axat brandul în ultimii ani-tenisul și handbalul - au câte un proiect de content corespondent, dezvoltat alături de partenerii Treizecizero și Lead.ro. BRD Tennis Insider și BRD Handbal Insider, povestește Traian Traicu (Brand Communication Manager, Corporate & Media Relations), înseamnă"jurnalism modern, povești exclusive, unghiuri originale de abordare", dar și proiecte editoriale speciale. Altfel, sportul ca direcție de responsabilitate socială este la îndemâna majorității brandurilor, spune Traian, datorită valorilor pe care multe branduri își doresc să le comunice-profesionalism, solidaritate, spirit de echipă. Ce face diferența e modul în care abordezi aceste asocieri:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Dosare editoriale

Sectiune



Related