Culorile României, campania de CSR a Policolor, continuă în 2018 cu proiecte din zona culturală

Culorile României, campania de CSR a Policolor, continuă în 2018 cu proiecte din zona culturală

Ajunsă la cea de-a IV-a ediție, campania de responsabilitate socială a Policolor, Culorile României, continuă în 2018 cu noi proiecte, cele mai multe din zona culturală – artă urbană și contemporană.

De la debutul campaniei, valoarea totală a materialelor (lacuri, vopsele și tencuieli), a premiilor destinate câștigătorilor concursurilor naționale de creație și a evenimentelor de promovare a comunităților locale ajunge la 550.000 de euro.   

Semnificativă în cadrul campaniei este prelungirea parteneriatului cu Asociația Națională a Salvatorilor Montani din România, organizație către care au fost deja trimise, de la începutul acestui an, materiale în valoare de 20.000 de euro necesare refacerii structurilor montane. Vor fi marcate 200 de trasee turistice, iar 40 de refugii, posturi și baze salvamont vor fi recondiționate. De asemenea, vor fi reparate 100 de panouri de informare turistică și 20 de amenajări metalice din locații de vizitare și siguranță (scări ori alte construcții din metal).  

 

Albastru Atemporal și „Sărutul vâscularizat” în cel mai mare circuit de artă urbană pe școli din lume

Colaborarea cu Sibiu International Street ART Festival continuă și anul acesta cu scopul transformării unei părți de oraș într-o galerie de artă stradală. 22 de artiști români și 3 internaționali vor colora zidurile din Sibiu cu lucrări de artă stradală, în urma unei selecții de proiecte la care au participat 100 de lucrări din 20 de țări.

Dintre aceștia a fost selectat și Otto Constantin, unul din cei mai talentați pictori murali din România. Artistul va realiza lucrarea „Sărutul vâscularizat”, inspirată din opera lui Brâncuși, prin care face referire la percepția subiectivă a omului în funcție de stări și emoții. Pentru a sugera timpul care stă în loc, dar și conversia emoției în pictură, Otto va folosi culoarea-concept Albastru Atemporal, nuanța declarată Culoarea Anului 2018 în cadrul unui proiect desfășurat de Policolor. Pictura va fi făcută pe un mural al Școlii Generale nr. 4, va avea 28 de metri pătrați și va completa cel mai mare circuit de artă urbană pe școli din lume. 

 

„Ne bucurăm că anul acesta vom sprijini principalele festivaluri de artă și cultură urbană din România, și vom continua și proiectele speciale de suținere a comunităților, începute în anii trecuți. Până în acest moment, au fost deja pregătite și trimise către beneficiari peste 10.000 kg de materiale, cele mai multe fiind vopsele, lacuri și emailuri”, declară David Jordan (CEO Policolor).

 

Un alt proiect pentru care partenerierea va fi prelungită este Muzeul Viu din Tecșești, județul Alba. Scopul proiectului este de a clădi un muzeu viu, în care vizitatorii să poată experimenta cum trăiau și cum se gospodăreau oamenii din neolitic până în prezent. Publicul va avea acces la o istorie aplicată și va afla informații despre vechile civilizații, cine sunt strămoșii noștri și care sunt legendele transmise până astăzi.

Anul acesta au mai fost donate materiale către Art Safari, Muzeul Național de Artă Contemporană și Asociația Colonia Veselă.

„Culorile României” este cel mai amplu proiect de responsabilitate socială derulat la nivel naţional, care îşi asumă susţinerea comunităţilor urbane şi rurale, alături de a celor profesionale, cu scopul de a creşte calitatea vieţii în comunităţi prin acţiuni de reamenajare, restaurare şi decorare a spaţiilor publice şi private, prin intermediul donaţiilor de materiale (vopsele, lacuri, emailuri, tencuieli decorative). 

 

Proiectul „Culorile României” continuă programul de acţiuni de responsabilitate socială pe care Policolor îl derulează din 2015, momentul aniversării a 50 de ani de experiență și inovație în producția de lacuri și vopsele a producătorului.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related