KFC România lansează în premieră o nouă platformă de produse în ediţie limitată, care au la bază sosul Teriyaki

KFC România lansează în premieră o nouă platformă de produse în ediţie limitată, care au la bază sosul Teriyaki

În luna iulie, KFC România a introdus în meniu produse în ediţie limitată, care fac parte din noua campanie de inovaţie a lanţului de restaurante. Proaspăt preparate, acestea sunt asezonate cu sos Teriyaki şi pot fi găsite în patru sortimente: Crispy Strips Teriyaki, Twister Teriyaki, Salată Teriyaki şi combo-ul de excepţie cu acelaşi gust KFC, Orezul Teriyaki, format din legume marinate, salată proaspătă Iceberg, sos Teriyaki şi seminţe de susan.

Inspirate din bucătăria japoneză, noile rețete de produse au fost dezvoltate cu ajutorul unui chef local, din dorinţa de a oferi un gust nou preparatelor, dar păstrând reţeta puiului deja cunoscută în restaurantele KFC.

 

„Ne-am dorit să îi surprindem pe fanii brandului KFC cu o nouă platformă de produse inedite. Nu am realizat nicio modificare în reţeta puiului KFC, ci am adăugat doar un „flavour" exotic. Ne-am îndreptat atenţia spre produsele cele mai îndrăgite de consumatorii noştri: Crispy Strips şi Twister, dar am încercat să echilibrăm balanţa şi prin reinventarea altor produse, precum orezul şi salata.  Noua platformă Teriyaki face parte din strategia noastră de inovaţie în a oferi cele mai originale reţete clienţilor noştri.”, a declarat Monica Eftimie (Chief Marketing Officer Sphera Franchise Group).

 

Noile produse sunt disponibile în toate restaurantele KFC din România, în perioada iulie – august 2018.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related