KFC România continuă parteneriatul cu Asociaţia The Social Incubator, pentru dezvoltarea și integrarea socio-profesională a persoanelor din medii defavorizate

KFC România continuă parteneriatul cu Asociaţia The Social Incubator, pentru dezvoltarea și integrarea socio-profesională a persoanelor din medii defavorizate
  • Numai 1 din 40 de tineri reuşeşte să se integreze în societate şi să aibă un loc de muncă stabil după ce părăsește sistemul de protecție a copilului
  • În 2017, KFC România a contribuit la susținerea a 25 de tineri cu vârsta cuprinsă între 16 şi 26 de ani, proveniți din mediul instituționalizat. Anul acesta, alți 35 de tineri se alătură programului și vor beneficia de consiliere personală și profesională
  • Proiectul „Împreună pentru succesul tinerilor instituţionalizaţi" oferă consiliere în carieră, educație non-formală, consiliere vocațională şi psihologică și facilitează stagii de practică, precum şi găsirea unui loc de muncă

 

KFC România susține inițiative și proiecte de educație continuând parteneriatul cu Asociaţia The Social Incubator demarat în 2017. Pe parcursul anului trecut, prin proiectul „Împreună pentru succesul tinerilor instituţionalizaţi", 25 de tineri au beneficiat de stagiile de pregătire oferite în cadrul programului, fiind integrați în diferite proiecte de formare profesională şi personală, și au participat la vizite exploratorii în locaţii precum Federaţia Română de Rugby, Casa Experimentelor sau magazinul de instrumente muzicale – Senia Music. Astfel, tinerii au avut ocazia să intre în contact cu diverse domenii, să interacționeze cu personal specializat și să observe activitățile desfășurate de aceștia în cadrul instituțiilor vizitate.

Totodată, tinerii participă la ateliere constructive de dezvoltare, iar subiectele de discuţie variază de la educație financiară la IT sau la redactarea portofoliului de angajare. În cadrul programului sunt dezvoltate și ateliere cu diverși specialiști din arhitectură, sport de performanţă, antreprenoriat şi chiar artişti cunoscuţi din România care le pot oferi tinerilor cunoștințe în domeniu și o sursă de inspirație personală și profesională.

În 2018, proiectul va susține 35 de noi tineri din Bucureşti-Ilfov şi alte zone adiacente, care vor fi incluşi în programele de formare şi sprijiniţi pe tot parcursul lor de integrare.

 

 

„Susținerea educației face parte din strategia noastră de responsabilitate socială. Ne bucurăm că, prin colaborarea cu Asociaţia The Social Incubator, am avut ocazia să oferim sprijin tinerilor care au nevoie de îndrumare în dezvoltarea lor personală şi profesională, reuşind astfel să contribuim la consolidarea evoluției acestora. Vom continua acest proiect astfel încât și mai mulți tineri să beneficieze de programele oferite în cadrul organizației.”, a declarat Claudia Porojan (Senior PR & CSR Manager, Sphera Franchise Group).

 

„Suntem foarte mândri de parteneriatul solid pe care l-am construit alături de KFC România și de rezultatele frumoase pe care le-am obținut în primul an de colaborare. Impactul în viețile tinerilor susținuți este semnificativ și ne bucurăm că vom putea scala acest efect pozitiv continuând parteneriatul și anul acesta.”, a declarat Adriana Preda (Director Executiv, Asociația The Social Incubator).

 

Simona, participantă în programul The Social Incubator susţinut de KFC România, povestește despre experiența și evoluția ei în cadrul proiectelor:

„Am să vă spun cum mi-a schimbat viața The Social Incubator și cum a fost experiența cu aceștia. La început am mers la consiliere vocațională și psihologică, unde am reușit să discut despre problemele mele. Consilierii m-au ajutat să trec peste un moment foarte greu din viața mea și pentru acest lucru le sunt foarte recunoscătoare. Atelierele pe care le fac sunt foarte frumoase și educative, plecăm cu multă experiență de viață, reușind să ne descoperim capacitățile și inteligența." 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related