Change & Challenge – conferinţa despre reconfigurarea pieţei bunurilor de larg consum, la Club Retail 2018

Change & Challenge – conferinţa despre reconfigurarea pieţei bunurilor de larg consum, la Club Retail 2018

Piaţa bunurilor de larg consum trece în prezent prin cele mai ample schimbări de după cele provocate de expansiunea formatelor de comerţ modern, ca urmare a schimbării radicale a stilului de viaţă, a avansului tehnologic şi a intensificării procesului de digitalizare. Mutaţii semnificative au loc deja în structura ofertei de produse şi servicii, în timp ce viitorul apropiat este aşteptat să aducă o reaşezare a canalelor de vânzări.

Acesta este contextul în care Piaţa organizează conferinţa Change & Challenge în cadrul celei de-a şasea ediţii a Clubului de Retail, eveniment programat între 10 şi 12 octombrie la Poiana Braşov. Ca de obicei, schimbările vin în tandem cu provocările, iar obiectivul Clubului şi al conferinţei  este acela de a contribui la înţelegerea motivelor profunde care determină schimbările şi la desluşirea corectă a tuturor provocărilor care apar în scopul de a transforma pe acestea din urmă în oportunităţi de creştere şi evoluţie.

Organizată pe parcursul a două zile, conferinţa Change & Challenge este structurată în patru sesiuni de prezentări şi dezbateri cu teme sugestive: Noii driveri ai pieţei, Schimbări şi provocări în retail, Promoţiile viitorului şi Digitalizarea vânzărilor. 

 

ACTORI PRINCIPALI AI SCENEI FMCG ŞI FOOD RETAIL SUNT PREZENŢI LA CLUB RETAIL 2018

Change & Challenge şi Club Retail 2018 beneficiază de participarea şi susţinerea multora dintre companiile şi brandurile care determină evoluţia pieţei bunurilor de larg consum: Kaufland - Partenerul Săptămânii Bune, Ursus Breweries – Cool Partner, Albalact, Zuzu, Fulga, Fuchs şi ArtMatch – Parteneri Principali, Cris-Tim, Farmec, Aqua Carpatica şi Domeniile Sâmbureşti , Smithfield România, Comtim, Caroli Foods– Parteneri Gold, MOL România – Coffee Partner, Mondelez, Milka, Oreo şi BelVita – Sweet Partners,  Inovalabel – Labeling Innovation Partner, Carrefour şi Bringo – Smart Shopping Partner, PROMOAPP – Technology Partner, IQads, SMARK, RisCo, eFIN şi Euro Expo – Parteneri Media. Renumita companie britanică de consultanţă şi research IGD a confirmat participarea cu un speaker în sesiunea Digitalizarea vânzărilor.

Între speakerii ce vor lua cuvântul în cadrul deybaterilor se numără Gabriela Crețu, Director Trade Marketing Ursus Breweries, Daniela Jordanovski, Director achiziții şi marketing dm Drogerie Markt, Tatiana Cimpoeşu, Vicepreşedinte  Agricola, Mihaela Gavriş, Program Director România Advantage Group, Bogdana Gheorghe, Managing Director  RetailZoom, Oana Mirilă, Senior Partner, Mind the Gap Consultancy, Daniela Sima, Senior Trainer and Consultant Sfera Business, Anca Popescu, Director Cora Pantelimon, Ana-Maria Băjan, Executive marketing director  Caroli Foods, Ionuţ Ilie, General Manager Ice Cream Unilever South Central Europe, Valer Hancaş, Manager Corporate Affairs & Communication Kaufland România, Radu Timiș Jr., Director Comercial Cris-Tim, Răzvan Botezatu, Commercial Excellence Manager  Coca-Cola HBC România, Miloš Ryba, Head of Retail - Strategic Projects  IGD, Codrean Pop, Director de vânzări Farmec, Dan Laszlo, Development Director  In-store Marketing, Cătălin Stancu, Managing Partner, Senior Trainer & Consultant  Sfera Business, Constantin Măgdălina, Expert tendințe și tehnologii emergente, Partener Valoria Business Solutions.

 

Organizat începând din 2013 în spiritul motto-ului Network your business !, Clubul de Retail se desfăşoară în perioada 10 – 12 octombrie 2018 şi constituie 48 de ore de conferinţe şi business networking consistent, într-un cadru relaxant şi neconvenţional, propice construirii sau /şi consolidării parteneriatelor de afaceri. În prezent este valabilă o ofertă Super Early Booking, cu un discount de 12% faţă de tariful standard.

În anul acesta continuăm colaborarea cu Ana Hotels şi vă invităm la Poiana Braşov, la elegantul complex Sport & Bradul. Conferinţa va avea loc în cocheta Ana Ballroom, iar cazarea participanţilor se va face în hotelurile Sport şi Bradul. Poziţionată excelent în Poiana Braşov, gazda Clubului de Retail oferă facilităţi şi servicii la înălţimea aşteptărilor profesioniştilor din FMCG, retail şi domeniile conexe.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related