PMI și Scunderia Ferrari lansează Mission Winnow, un efort comun pentru excelență și inovație, parte a unui parteneriat de lungă durată

PMI și Scunderia Ferrari lansează Mission Winnow, un efort comun pentru excelență și inovație, parte a unui parteneriat de lungă durată

Philip Morris International Inc. (PMI (NYSE: PM) și Scuderia Ferrari au lansat astăzi o nouă abordare a parteneriatului lor de 45 de ani prin prezentarea proiectului Mission Winnow. Acesta este o inițiativă globală menită să aducă în prim plan rolul benefic pe care știința, tehnologia și inovația îl au la nivelul oricărei industrii. Inițiativa globală este prezentată în această săptămână cu ocazia Grand Prix-ului Honda de Formula 1, ediția 2018, din Japonia, care va avea loc la Suzuka.

Prin Mission Winnow, ne-am propus să arătăm lumii modul în care compania noastră s-a schimbat, să povestim despre transformarea pe care angajații PMI au realizat-o, precum și despre dedicarea noastră față de rigurozitatea științei și a inovației care pot conduce la un viitor mai bun”, a declarat Andre Calantzopoulos (Chief Executive Office, PMI).

Vom utiliza această platformă globală ca o modalitate de interacțiune cu noul PMI și pentru a demonta preconcepțiile acelora care se îndoiesc de noi și de motivațiile noastre. Parteneriatul nostru cu Scuderia Ferrari ne oferă oportunitatea de a contrui pe baza numeroasele dialoguri încurajatoare, avute atât cu  critici, cât și cu susținători, și de a comunica cu un public mai larg pentru a asigura o implicare de amploare”.

Am ales cuvântul „winnow” (pronunțat: „win” – „oh”) pentru că descrie perfect parcursul meticulos și disciplinat pe care îl urmează PMI pentru a-și atinge viziunea ambițioasă a unui viitor fără fum. Cuvântul – și viziunea PMI – se referă la concentrare, transparență, grijă și determinare de neclintit.

„Winnow” este un termen utilizat inițial pentru a face referire la separarea plevei de grâu, însă a început să fie utilizat la nivel larg pentru a descrie procesul de separare a ceea ce nu este necesar, pentru a extrage binele și a diferenția adevărul de ceea ce este incorect sau care induce în eroare. Pentru PMI, acest lucru este extrem de important într-o lume supraîncărcată de informații.

De asemenea, compania acordă o importanță semnificativă și aderării la un angajament ferm de a asigura îmbunătățirea continuă prin eforturi diligente și dedicate pentru a atinge excelența în știință și inginerie, cu o atenție sporită asupra detaliilor. Acest angajament și această atenție creează o schimbare de paradigmă la nivelul industriei de tutun, pentru un viitor mai bun.

 „Mission Winnow integrează angajamentul nostru de a îmbunătăți tot ceea ce facem. Pentru a separa binele sau pentru a înlătura abordările anterioare, noi, cei din cadrul PMI valorificăm lecțiile învățate din greșelile trecutului și ne conturăm viitorul”, a adăugat Calantzopoulos.

Îndreptându-se spre viitor, PMI a ales o cale complexă din toate punctele de vedere și se confruntă cu numeroase provocări. La fel ca și Scuderia Ferrari, compania și-a stabilit o direcție care nu este cale de întoarcere: PMI trebuie să progreseze constant și rapid, învățând în fiecare zi și adaptându-se cu fiecare viraj realizat.

Mission Winnow se referă la modul în care ne transformăm compania, convingerile și modul în care lucrăm pentru a asigura un viitor mai bun. Scuderia Ferrari este partenerul ideal pentru Mission Winnow având în vedere pasiunea și dedicarea echipei pentru inovație și pentru o îmbunătățire continuă pe drumul către victorie”, a declarat Miroslaw Zielinski, (Președintele Science & Innovation, PMI).

Lansăm Mission Winnow în circuitul F1 pentru că fanii sportului auto înțeleg că nu există marșarier când vine vorba despre curse, ci doar o gândire către viitor”, a adăugat Zielinski .

Mission Winnow oferă perspectiva celor două companii care operează în domenii extrem de diferite, dar care au numeroase lucruri în comun. Pentru ambele companii, succesul depinde de pasiunea angajaților lor față de cele mai înalte standarde de performanță, în demersul lor ambițios de a îndeplini obiectivele generale ale companiei.

Mission Winnow nu face și nu va face reclamă sau nu va promova produse din tutun. Mission Winnow nu se referă la ce, ci la cum și de ce.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related