PANDORA cât vezi cu ochii

PANDORA cât vezi cu ochii

Ce se întâmplă când PANDORA, cel mai iubit brand internațional de bijuterii finisate manual, se reîntâlnește cu echipa revistei Glamour? Un parteneriat de succes și o sincronizare perfectă, pentru ediția de toamnă a National Glamour Days, pe 6 și 7 octombrie 2018, când mii de persoane au format cozi la toate magazinele din țară pentru a prinde oferta specială 1+1 gratis la brățările emblematice ale brandului.

Magazinele PANDORA din întreaga țară au fost, la propriu, luate cu asalt, încă dinainte de deschidere, formându-se cozi la care oamenii au stat chiar și câte trei ore pentru a beneficia de promoția oferită în parteneriat cu revista Glamour. Vizitatorii mall-urilor au fost impresionați de numeroșii clienți care așteptau să se bucure de ofertă, fotografiile cu aceștia fiind subiectul zilei în Social Media. Indiferent de locație, de la Băneasa Shopping City la AFI Cotroceni, sau de la City Park Constanța la Palas Mall Iași, PANDORA a dovedit că are aceiași fani entuziaști și loiali.

Dar ce face brand-ul PANDORA atât de special și de iubit? Pe lângă calitatea superioară a materialelor folosite, finisajul manual, designul modern și original, prețul accesibil, customer service care răspunde la nevoile consumatorilor și personalul flexibil – toate acestea, desigur, extrem de importante –, elementul cheie care generează această „nebunie” PANDORA constă în marketing-ul foarte bine gândit și campaniile elaborate din timp, cu multă creativitate, atenție la detalii si păstrând profilul consumatorului în ADN-ul acestora.

 

 „Mobilizarea fanilor PANDORA din întreaga țară a fost, într-un cuvânt, impresionantă. Pe lângă promoția specială însă, a mai contat ceva: povestea pe care PANDORA o spune cu fiecare bijuterie unică. Am avut feed-ul din Facebook plin de postări distribuite cu imagini cu oameni la cozi imense, așteptând să-și achiziționeze piesele preferate. Dacă într-o săptămână, în mod normal, primim, în medie, între 300 și 500 de comentarii pe pagina oficială de Facebook, în acest weekend am fost plăcut surprinși de cele peste 1000 de mesaje, la care am răspuns prompt, în timp real. Entuziasmul fanilor PANDORA a fost de-a dreptul molipsitor!”, spune Lorena Grosu (PR Manager, Ran Events Communication).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related