KiK cucerește opt orașe în România și planifică ample extinderi

KiK cucerește opt orașe în România și planifică ample extinderi

KiK, cel mai popular retailer de haine la preț redus din Germania, a lansat, toamna aceasta, opt mari magazine în România, fiecare având o suprafață de peste 600 de metri pătrați.

Orașele în care a discounterul a ajuns deja sunt: Oradea,  Piatra Neamț, Botoșani, Sighetu Marmației, Brăila, Mioveni, Vaslui și Bistrița.

Cu o rețea europeană de peste 3.500 de magazine, cunoscutul retailer vrea să cucerească piața din România și și-a propus, pentru anul 2019, să continue expansiunea în același ritm susținut.

Fiecare magazine KiK presupune o investiție de peste 150.000 de euro și creează zeci de locuri de muncă la nivel local. În plus, fiecare lansare a adus oferte speciale pentru rezidenții din orașele menționate mai sus. Magazinele vând atât haine, cât și produse textile și accesorii de papetărie la un preț cât mai mic, obiectivul retailerului fiind să ofere produse la cel mai mic preț posibil.

„Vizăm mai ales orașele cu peste 15.000 de locuitori unde oferim, în spații ample, produse vestimentare de calitate, la prețuri foarte accesibile. România este una dintre cele mai dinamice piețe de retail din Europa și ne-am propus să menținem ritmul alert de deschideri și la anul și să ajungem în mai toate orașele mari și medii”, a declarat declarat directorul general al KiK Romania, Raluca Hartmann.

 

„Este foarte important ca strategia de comunicare a fiecărei deschideri să fie dezvoltată în funcție de specificul orașului în care are loc evenimentul. Am observat pe parcursul celor 8 inaugurări cât de diferite sunt procesul de achiziție și comportamentul consumatorului. Însă toți au în comun nevoia de a fi surprinși. Iar noi am exploatat acest insight, mai ales că la KiK, „clientul este regele” (Kunde ist König): de la ținute creative pentru hostessele atent alese, in-line cu brandul, la Vespa personalizate și folosite ca punct de atracție pentru diseminarea unor brățări sau stickere branduite parte din gimmick-ul de generare awareness și creștere trafic în magazin, de la activități creative în magazin – chroma key photo booth, baloane, ruletă norocoasă, faimoasa mascotă KiK – la concursuri pe paginile de Instagram ale celor mai relevanți bloggeri din zonele targetate, sesiuni de personal styling, ședințe foto bonus și ritmuri antrenante de la DJi recunoscuți și MC profesionist care a interacționat cu clienții, a organizat concursuri și s-a asigurat că aceștia vor avea o zi de neuitat”, a declarat Anca Marcu (Managing Supervisor RAN Events Comm).

Retailerul, care şi-a înfiinţat, spre sfârşitul anului trecut, o sucursală în România, are peste 25.000 de angajaţi şi vrea să ajungă la 5.000 de sucursale în Europa.

În 2016, KiK Textilien a avut vânzări de aproape 2 miliarde euro, cel mai mare nivel din anul 1994, de când s-a înfiinţat compania.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related