La 100 de ani de România, Penny Market lansează 100 de produse pe sufletul tuturor românilor

La 100 de ani de România, Penny Market lansează 100 de produse pe sufletul tuturor românilor

În anul în care România sărbătorește Centenarul, Penny Market lansează 100 de produse inedite sub brandul Hanul Boieresc. Acestea sunt realizate după rețete care au fost pe gustul românilor în ultimele decenii și pot fi găsite exclusiv în magazinele Penny Market din toată țara. 

Cele 100 de produse aniversare Hanul Boieresc sunt împărțite în mai multe categorii: mezeluri și preparate din carne, brânzeturi, conserve, băuturi alcoolice și răcoritoare, condimente, semipreparate și dulciuri. Produsele sunt realizate după rețete originale de odinioară sau după rețete care nu au lipsit vreodată de pe mesele românilor în perioada sărbătorilor și provin de la producători de renume din mai multe județe din România, precum Harghita, Mureș, Brașov, Neamț, Alba, Vaslui, Brăila.

 

Produsele din ediția de sărbătoare Hanul Boieresc fac parte din campania „100 de ani de România” lansată la începutul acestui an. Această gamă de produse, inspirată de preferințele și obiceiurile noastre culinare, ne face și mai mândri că putem sărbători Centenarul Marii Uniri nu numai cu vorba, dar și cu fapta: 100 de produse pe sufletul românilor”, a declarat Cristina Florescu (Director de Marketing al Penny Market România).

Printre produsele disponibile la raft se numără: aperitive tradiționale românești crud-uscate, afumate la rece cu fum natural precum babicul, ghiudemul, kaizerul și cârnații de Pleșcoi, fără E-uri, fără conservanți și fără coloranți. De asemenea, nelipsite sunt și produsele de sărbătoare, pastrama din pulpă de oaie,  brânzeturile - cașcavalul împletit și afumat cu fum natural, din lapte de vacă pasteurizat, brânză maturată de capră și oaie -, precum și produse din pește de crescătorie. În segmentul conservelor, clienții pot regăsi gălbiori în saramură, roșii în bulion și bulion din roșii proaspete 18%, ambele realizate după rețete consacrate, dar și gemuri și dulcețuri tradiționale, printre care amintim povârla de perje simplă sau cu miez de nucă, turbata de mure sau zmeură, pelteaua de gutui și dulceața de pepene galben sau de trandafiri.

Lista celor 100 de produse este completată și de articole nealimentare precum calendare, căni, pungi pentru cadouri, toate acestea fiind decorate cu motive folclorice din toată țara, reintepretate într-un stil modern și minimalist.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related