Sphera Franchise Group își consolidează poziția pe piață, cu trei noi restaurante KFC, în România și Italia

Sphera Franchise Group își consolidează poziția pe piață, cu trei noi restaurante KFC, în România și Italia
  • În orașul Satu Mare, KFC are de acum două restaurante, unul în incinta Satu Mare Shopping City și o unitate de tip Drive-Thru, la ieșirea din oraș
  • În Italia, Grupul Sphera marchează un nou teritoriu și deschide al nouălea restaurant KFC, în regiunea Toscana, situat în apropierea oraşului Florenţa

Sphera Franchise Group continuă să se extindă, dezvoltându-și portofoliul, atât la nivel naţional, cât şi internațional, prin deschiderea unor noi restaurante KFC. În România, investiția totală a celor două restaurante este de aproximativ 1,200,000 de euro și reușește să acopere zone diferite de interes ale orașului Satu Mare.

Restaurantul din incinta Satu Mare Shopping City este amenajat pe o suprafaţă de 160 mp și este situat pe Strada Careiului, nr 21, iar restaurantul KFC Drive-Thru acoperă o suprafaţă de 325 mp și dispune de 54 de locuri în interior şi 24 de locuri pe terasa special amenajată pentru consumatori, fiind situat pe Strada Careiului, nr 75. Cele două unități sunt amenajate în linie cu design-ul modern al brandului și, mai mult decât atât, sătmărenii se pot bucura și de opțiunea de a plasa comenzi rapide la cele două chioșcuri digitale amplasate în fiecare unitate, care permit plata cu cardul.

De mai bine de un an, de când activează pe piața italiană, Sphera Franchise Group și-a extins rețeaua de restaurante, ajungând astăzi la nouă unități în regiunea de nord a Italiei, în orașe precum Piemonte, Veneția sau Liguria. Noul restaurant din Italia este situat în centrul comercial I Gigli, în zona de foodcourt, având o suprafață de 190 mp și un design modern.

 

„Analizând oportunitățile prezente pe piața locală și internațională, am pornit la drum, anul acesta, cu obiectivul de a mări portofoliul brandului în cât mai multe regiuni. Avem acum 76 de unități KFC în România, opt inaugurate în 2018, iar dintre acestea, cinci sunt situate în orașe în care nu eram prezenți anterior. Proiectul Italia este o continuare firească a dezvoltării noastre, cât și o provocare în contextul lansării brandului KFC pe o piață consacrată a restaurantelor, o piață destul de tradiționalistă și conservatoare.

Am mizat pe experiența de peste 20 de ani în zona de QSR din România și pe o echipă dedicată și entuziastă pentru a consolida poziția Grupului și în Italia, ajungând deja la nouă restaurante KFC. Pe viitor, vom continua planurile de extindere și vom investi în creșterea rețelei de restaurante pentru dezvoltarea business-ului și pentru a fi și mai aproape de fanii brandului”, declară Mark Hilton (Chief Executive Officer, Sphera Franchise Group).

 

KFC continuă să creeze noi locuri de muncă odată cu dezvoltarea unităţilor din Satu Mare şi Florenţa, din zona Toscana, în Italia și angajează peste 130 de persoane în funcţii precum: Lucrător Bucătărie, Casier, Bucătar, Asistent Manager. Angajarea nu este condiționată de experiența anterioară de lucru, principalele calități ale membrilor echipei fiind atitudinea pozitivă, motivația și dorința de dezvoltare în domeniu.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related